پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جمع آوری  بیش از ۱ هزار البسه برای بی‌خانمان‌ها توسط خیریه اسلامی

حوزه/ سازمان خیریه بین ‌المللی در انگلستان با عنوان « طلب از بشر» در ماه اکتبر کمپینی تشکیل داده و توانست بیش از ۷۰۰ کت و ۴۰۰ البسه دیگر زمستانی برای بی‌خانمان‌ها و فقرا جمع آوری کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از ایندیپندنت، یک خیریه اسلامی در منچستر انگلستان بیش از 700 کت و 400 البسه دیگر زمستانی برای بی‌خانمان‌ها و فقرا جمع آوری کردند.
سازمان خیریه بین‌المللی اسلامی با عنوان «طلب از بشر» در ماه اکتبر کمپینی با عنوان «پوشاندن منچستر» به راه انداخته و از تمامی مردم خواست تا البسه زمستانی را که دیگر نیاز به آن‌ها ندارند، برای مردم نیازمند و بی‌خانمان‌ها اهداء کنند.
این سازمان 9 مکان جمع آوری البسه در سرتاسر منچستر به راه انداخته است. کت‌ها و لباس‌های زمستانی اکنون در انبارها ذخیره شده و به زودی به پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها، موسسات نگهداری سالمندان، پناهگاه‌های زنان بی‌سرپرست، مراکز نگهداری از کودکان و دیگر خیریه‌ها توزیع می‌شوند.


سمرا سعید، هماهنگ کننده این پروژه گفت: انتظار می‌رود که بی‌خانمان‌ها با مراجعه به پناهگاه‌ها کت‌های رایگان را دریافت کرده و نمایندگان داوطلب خیریه در کنار اهداء البسه، به دیگر مشکلات بی‌خانمان‌ها نیز رسیدگی کنند. 
وی افزود: با اهدای کت نه تنها یک انسان را از سرما حفظ کرده‌اید بلکه زندگی او را نیز برای همیشه تغییر داده‌اید.
این سازمان خیریه اسلامی همچنین بیش از 250 از مناطق مختلف بریتانیا دریافت کرده‌است و انتظار می‌رود که ارقام اهدایی به بیش از 1 هزار و 500 عدد برسد.
طبق گزارش سالانه شورای ثبت خیابان‌خواب‌ها در منچستر، تعداد بی‌خانمان‌های این شهر نسبت به سال گذشته تقریبا 2 برابر شده است. در ماه دسامبر 70 نفر بی‌خانمان شمرده شدند، این در حالی است که آمار بی‌خانمان‌های شمرده شده در سال 2014 ، تنها 43 نفر بوده و در سال 2011 تنها 10 نفر بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha