پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت‌الله العظمی صافی در دیدار خیرین حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ اعضای جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران، اعضا ‌مجمع خیرین کشور،‌ مدیر و مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران با حضور در بیت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی با ایشان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،، حضرت آیت‌الله  صافی گلپایگانی در این دیدار اعضای جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران، اعضا ‌مجمع خیرین کشور،‌ مدیر و مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این‌که مسئله تعلیم و تربیت بانوان طلبه بسیار با اهمیت است اظهار داشتند: مسئله تعلیم و تربیت بانوان به ویژه در عصر حاضر که دشمن برنامه ریزی‌های زیادی برای انحراف مسلمان به ویژه بانوان دارد،‌از اهمیت زیادی برخوردار است.

ایشان افزودند: وجود مراکزی مانند حوزه‌‌های علمیه خواهران به منظور تعلیم و تربیت دینی و اسلامی بانوان اجر بسیار زیادی دارد، زیرا این مدارس علمیه مانند شعبه‌های امر به معروف و نهی از منکر می‌باشند و موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شوند.

این مرجع تقلید تالیفات بانوان طلبه را بسیار ارزشنمد دانستند و خاطرنشان کردند: در عصر کنونی که انحرافات اخلاقی بسیار زیاد شده است و دشمن نیز تلاش زیادی در این زمینه می‌کند، وجود مراکزی که ارزش‌های اسلامی را زنده نگه‌دارند ارزشمند است.

حضرت آیت الله  صافی گلپایگانی در پایان گفتند: کمک‌های مادی و معنوی در راه اسلام اجر و ثواب زیادی دارد زیرا موجب رونق اسلام می‌شود.

گفتنی است: در پایان این دیدار،‌ حبیب‌الله بوربور رئیس جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران کشور به ارائه گزارشی از وضعیت احداث مدارس علمیه خواهران کشور توسط خیرین پرداخت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha