چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
برجام

حوزه/امام جمعه شهرستان فردوس با بیان اینکه تمدید تحریم ها علیه ایران نشان از ترس آمریکا از پیشرفت های نظامی ایران است، گفت: تمدید تحریم ها به ضررآمریکاست و باید منتظر پاسخی کوبنده از سوی ملت ایران باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا، اظهار داشت: در صورتی که آمریکا با تمدید تحریها برجام را نقض کند باید منتظر پاسخ گوبنده از سوی دولت مردان ایران وملت ایران باشد.

امام جمعه شهرستان فردوس ادامه داد: تمدید تحریم های آمریکا علیه ایران نقض برجام است و ملت و دولت نباید در برابر این اقدام آمریکا سکوت کنند و آمریکایی ها باید بداند ملت ایران از تحریم ها نمی‌ترسند، زیرا در این همه سالیان گذشته تحریم ها آنها را قو تر ساخته است.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود تمدید تحریم های 10 ساله از سوی آمریکا را نقض کامل برجام دانستند و هشدار دادند که با واکنش سخت ایران روبه رو خواهند بود.

وی بیان داشت: تحریم های 10 ساله و زیر پا گذاشتن برجام به ضرر دشمنان است و ما باید در برابر حرکات دشمن اعم از تمدید تحریم ها قوی باشیم و در عرصه‌های گوناگون به ویژه عرصه‌های نظامی خود را تقویت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha