پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
9 دی

حوزه/ حوزه علمیه استان ایلام، در بیانیه ای به مناسبت حماسه ۹ دی، تصریح کرد: ملت انقلابی ایران در حماسه ۹ دی با حضور پرشور خود تمامی عملیات روانی استکبار و صهیونیست ها در فضای غبارآلود فتنه ۸۸ با حماسه‌ای مثال زدنی در هم شکستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، در این بیانیه آمده است: تاریخ 33 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود.که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

به یقین 9 دی یکی از الطاف خفیه خداوند متعال به ملت حق مدار و ولایت دوست ایران است که التزام عملی به اسلام و فرامین ولی امر مسلمین دارند و با انسجام ملی، مردم سالاری دینی را با هدایت پیر و مرادشان امام خامنه ای در کشور حاکم کرده‌اند

9 دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت است ، روزی که با کور کردن چشمان فتنه ، به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران سنگ بنیان گذار جمهوری اسلامی هستند.

ملت انقلابی ایران در حماسه 9 دی با حضور پرشور خود تمامی عملیات روانی استکبار و صهیونیست در فضای غبارآلود فتنه 88 با حماسه‌ای مثال زدنی در هم شکستند. در حقیقت این روز را می‌توان انقلاب سوم ایران اسلامی در پاسداری از آرمانهای والای امام راحل، شهدا و نظام مقدس اسلامی دانست

آری 9 دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

شورا، مدارس علمیه و روحانیت استان ایلام ، ضمن گرامیداشت حماسه سترگ 9دی ، روز اعلام وفاداری ملت مسلمان وهمیشه در صحنه ایران به ولایت که به حق روز بصیرت نام گذاری شده است، اعلام می‌دارد مجموعه مدیریت، اساتید، روحانیون و طلاب این حوزه همچون گذشته گوش به فرمان امام خامنه ای(حفظه الله )تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمانها و ارزش‌های نظام شکوهمند اسلامی خواهند بود

در پایان اظهار نظر گستاخانه برخی از مسئولان استان در خصوص حماسه 9 دی را  که اهانت به شعور مردم انقلابی و آب به آسیاب دشمن ریختن است ، محکوم می کنیم و انتظار داریم مسئولین آن چنان صحبت کنند که احساسات انقلابی مردم، روحانیت و حوزه‌های علمیه را جریحه‌دار نکنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha