پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله جوادی آملی

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: آزادی حلب افراد بسیاری را خوشحال کرد اما بیش از همه شهدای مدافع حرم را خوشحال کرده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله جوادی آملی، در دیدار جمعی از خانواده های شهدای شهرستان آمل به همراه امام جمعه و برخی مسئولین این شهر و نیز دست اندرکاران مراسم بزرگداشت حماسه ششم بهمن آمل با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، اظهار داشتند: شهید هرگز از بین نمی رود و فراموش نمی شود و ما را فراموش نمی کند؛ در مقابل وظیفه ما آن است که شهدا را فراموش نکنیم و این امر، هم با برگزاری بزرگداشت برای آنها و هم با طی کردن راه آنها مقدور است.

ایشان با اشاره به دیدگاه قرآن کریم در خصوص شهدا، بیان داشتند: در قرآن کریم علاوه بر اینکه فرمود شهید زنده است و چون موجود پویا و والایی است مداوم از خداوند سئوال می کند به من مژده و بشارت بده که پیروان و همفکران ما الان در چه مرحله ای هستند؟! کجا هستند؟! و کی به ما ملحق می شوند؟!

معظم له خاطرنشان کردند: پیروی از شهدا و پیمودن راه آنها یا شهادت است یا فاتح شدن در مقابل دشمنان و یا ترویج تفکر آنها.

حضرت آیت الله جوادی آملی اذعان داشتند: آزادی حلب افراد بسیاری را خوشحال کرد، اما بیش از همه شهدای مدافع حرم را خوشحال کرده است.

ایشان تاکید داشتند: ما برای اینکه از دعای شهدا بر خوردار باشیم باید در مسیر آنها حرکت کنیم وبدانیم  دعای شهدا جزء دعاهای مستجاب است.

معظم له، خانواده های معزز شهدا را مورد خطاب قرار دادند و اظهار داشتند: شما بزرگوران و خانواده های شهداء سرمایه های کشور هستید و می توانید این کشور را از هر خطری مصون سازید، چرا که خدا مهمان دلهای شکسته است و خانواده های شهدا از دلشکستگان هستند، لذا همه سعی کنید مهماندار خدای سبحان باشید و از خدا برای این کشور رفع مشکلات را بخواهید.

حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان این مطب که  "ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا سربلند است" ابراز داشتند: حماسه ششم بهمن آمل جزء حماسه فراموش نشدنی تاریخ کشور است؛ در این حادثه چهل شهید در کمتر از ده ساعت تقدیم انقلاب شد، این شرف مملکت است، این سرمایه را باید حفظ کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha