شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
۱

حوزه/ مسئول واحد معارف و مراسم خواهران آستان حضرت معصومه(س) از برگزاری دوره های تخصصی مهدویت در آستان حضرت معصومه(س) خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ،‌ خانم قاسمی گفت: در حال حاضر با توجه به هجمه های تبلیغاتی دشمن  علیه مباحث مهدویت و امام زمان(عج) و مساله ظهور و فرج، تربیت مبلغ مهدویت از اهمیت برجسته ای برخوردار است.
وی افزود: هدف از برگزاری دوره های مهدویت در آستان حضرت معصومه(س) تربیت مبلغ در عرصه مهدویت و آشنایی کودکان و نوجوانان با مباحث مرتبط با مهدویت و تربیت منتظرانی شایسته برای امام زمان(عج) است.
قاسمی گفت: در حال حاضر پنج دوره مهدویت در شبستان نجمه خاتون(س) در حال برگزاری است که در مجموع 90 نفر در گروه های سنی مختلف از جمله جوان، نوجوان و کودک در این دوره های حضور دارند.
مسئول واحد معارف و مراسم آستان حضرت معصومه(س) تصریح کرد: در حال حاضر دوره مهدویت(1) و دوره مهدویت تکمیلی با حضور خانم احمد پور، دوره مهدویت(2) با حضور خانم سوری، دوره مهدویت ویژه دبیرستانی ها با حضور خانم تهامی و دوره مهدویت با عنوان « امام مهربانی» ویژه کودکان با حضور خانم اسحاقی در حال برگزاری است و این دوره ها تا 28 دی ماه در آستان حضرت معصومه(س) ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام ترم زمستانه دوره های معارفی آستان حضرت معصومه(س)  از 25 دی ماه آغاز و تا 30 دی ماه ادامه دارد، گفت: دوره های مهدویت از دوره هایی است که به صورت تخصصی و عمومی در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برای گروه های سنی مختلف برگزار می شود.
وی یادآور شد: علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره ها و اطلاع از شیوه ثبت نام می توانند به صورت حضوری به شبستان نجمه خاتون(س) واحد فرهنگی خواهران مراجعه کرده و یا با شماره 37175410تماس بگیرند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha