جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوره آشنایی با آسیب های فضای مجازی در قمصر

حوزه/ مردم به خصوص جوانان باید از خطراتی که دشمنان در فضای مجازی برای ازهم پاشیدگی کانون گرم خانواده طراحی نموده اند، آگاه شوند، چراکه به دنبال تخریب افکار عمومی و ایجاد رابطه حرام میان جوانان می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام مهدی اسماعیلی، در دوره آموزشی آشنایی با آسیب های فضاهای مجازی، در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) قمصر، گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف و منافع خود و ضربه زدن به بنیادخانواده از طریق فضای مجازی تلاش های فراوانی نموده اند.

معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان با تاکید بر لزوم آگاهی و هوشیاری هرچه بیشتر خانواده ها، خصوصا جوانان در استفاده از فضای مجازی، افزود: مردم به خصوص جوانان باید از خطراتی که دشمنان در فضای مجازی برای ازهم پاشیدگی کانون گرم خانواده طراحی نموده اند، آگاه شوند، چراکه به دنبال تخریب افکار عمومی و ایجاد رابطه حرام میان جوانان می باشند.

وی ادامه داد: دشمن از طریق فضاهی مجازی در حیطه های ساختاری، رفتاری، باورها ، احساسات و تحرکات مردم  کار می کند و به شبهه افکنی می پردازد.

معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه دشمنان از طریق فضاهای مجازی اداراکات فکری را جایگزین پیامی می کند تا مدیران جامعه هدف را تخریب و برای نظام مسئله  سازی کند، گفت: طلاب باید در استفاده از فضاهای مجازی و تهدیدات دشمنان کاملا هوشیار باشند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha