چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین  اختری

حوزه / دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشورگفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در جامعه مطالبه ترویج عفاف و حجاب به وجود بیاید و همه مردم در این حوزه دغدغه‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اختری، دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور در  دیدار با نمانیده ولی فقیه در قزوین با تقدیر از حمایت‌های حجت الاسلام و المسلمین عابدینی از برنامه‌های بنیاد عفاف و حجاب، اظهار کرد: بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است و از این منظر یکی از بنیادهای پیشتاز در کشور محسوب می‌شود.

وی بر تقویت ارزش‌های دینی و جلوگیری از تضعیف آن‌ها تأکید کرد و افزود: هر چه بتوانیم ارزش‌های دینی را تقویت کنیم، خدمت در جامعه توسعه می‌یابد.

دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور بیان کرد: ورود به حوزه عفاف و حجاب از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که در راستای تقویت ارزش‌های دینی قرار دارد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در ادامه یادآور شد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در جامعه مطالبه ترویج عفاف و حجاب به وجود بیاید و همه مردم در این حوزه دغدغه‌مند شوند.

وی با تأکید بر این‌که موفقیت در حوزه عفاف و حجاب مستلزم ترویج آن از سوی مردم است، اضافه کرد: اگر موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح نشود، نمی‌توانیم در این حوزه آن‌گونه که باید موفق عمل نماییم.

 در ابتدای این دیدار فاطمه محمدبیگی، دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha