چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه

حوزه/ رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه بر لزوم تلاش حوزویان در راستای توسعه مباحث حوزوی و تبلیغی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‎الاسلام والمسلمین واعظ موسوی، امشب در سومین همایش انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه که در دارالقرآن علامه طباطبائی برگزارشد، با ذکر اهمیت تبلیغ در زمانه حاضر گفت: تبلیغ و ارتباطات  وظیفه ذاتی حوزویان است، ولی باید گفت شاید موفق نبوده ایم.

وی با تاکید بر فرمایشات رهبر انقلاب بر لزوم توسعه امور تبلیغی در جامعه افزود: رهبر انقلاب فرمودند، در هر عرصه ای اگر بازمان پیش نرویم عقب افتاده و زیرپا خواهیم ماند.

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه عنوان کرد: ساماندهی امر تبلیغ و ایجاد فضای عاطفی در کنار نگاه درست به مردم و جوانان، وظیفه ای است که بر دوش فعالان حوزوی سنگینی می کند.

حجت‎الاسلام والمسلمین واعط موسوی یادآورشد: این انجمن به عنوان یک ستاد وظیفه مند ساماندهی امر تبلیغ به شکل فراگیر در کشور و آینده کشور را وظیفه خود می داند.

وی گفت: وظیفه حوزه، تبلیغ رسالات الله در کنار خشیت الهی است و به همین خاطر باید همه امور را به حساب خدا بگذاریم و در این راستا گام برداریم.

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه بیان کرد: این انجمن در 4 کمیته فعالیت دارد؛اولین گروه این انجمن، گروه رسانه است؛ گروه فرهنگ و هنر، گروه دیگری است که در این انجمن فعالیت دارد.

وی گفت: گروه سوم این انجمن، گروه ارتباطات است که با توجه به رشد موسسات ارتباطی و هیئت های علمی نیازمند این گروه بودیم؛ گروه چهارم نیز گروه تبلیغ سنتی است.

وی اظهارکرد: در این مدت 42 جلسه با حضور اعضای هیئت مدیره انجمن برگزار شده است؛ دیدار با شخصیت های تاثیرگذار اجرایی حوزوی و دانشگاهی، برگزاری همایش، برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی و... از جمله برنامه های انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha