جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ اگر شناخت از ارکان انقلاب ایجاد شود، موضوعات دیگر که فرع بر ارکان است، شناخته و احیاء می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار اعضای برگزاری همایش «حوزه انقلابی»، آن را از  مباحث مهم در شرایط فعلی دانستند و گفتند: مطلب اول در حوزه انقلابی، شناخت ارکان و شناساندن آن است و این شناخت زمانی محقق می شود که سلسله جلساتی با حضور پر شکوه طلاب و فضلا در این رابطه برگزار شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه لازم است برای سخنرانی از کسانی دعوت شود که سابقه طولانی در انقلاب و از حوزه دارند، بر نقش صدا و سیما در ترویج حوزه انقلابی تاکید کردند.

معظم له با بیان اینکه با نوشتن چند مقاله نمی توان انقلاب را شناخت و شناساند افزودند: نکته مهم در برگزاری این همایش با شکوه برگزار کردن و انجام تبلیغ مناسب در جامعه و بیرون مرزها است تا همه بدانند در این حوزه چه اتفاق مهمی در حال به وقوع پیوستن است.

 ایشان با بیان اینکه شاخه شاخه کردن انقلاب به موضوعات، مشکلی را برطرف نمی کند گفتند: مهم ارکان است، اگر شناخت از ارکان انقلاب ایجاد شود، موضوعات دیگر که فرع بر ارکان است،  شناخته و احیاء می شود.

این مرجع تقلید افزودند:  همه تلاش اجلاسیه بر احیای و شناخت ارکان انقلاب قرار داده شود تا بتوانیم با احیای این امور مهم به موارد دیگر برسیم، حوزه انقلابی  برای احیای ارزش ها وتداوم انقلاب لازم است حضور جدی در میدان داشته باشد

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که دشمن برای از بین بردن انقلاب،  در دو عرصه اسلام  و روحانیت ستیزی برنامه ریزی وسعیی کرده است افزودند: دشمن نقش مرجعیت و اسلام را برای تدوام انقلاب فهمیده است و به همین دلیل همه تلاش خود را برای ازبین این اموربکار گرفته است.

 ایشان افزودند: باید جامعه اسلامی و حوزه هم نگذارند این برنامه ها محقق شود تا دشمن نیز به اهداف خود نرسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha