جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان

حوزه/ دوره معارفی تولد معنوی و معنویت رهایی بخش به همت واحد فرهنگی در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دوره تولد معنوی و معنویت رهایی بخش به همت واحد فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با محوریت بررسی عرفان های اسلامی و نوظهور با استناد به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها آستان حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

این دوره معارفی ویژه ترم زمستانه واحد فرهنگی بوده و نوجوانان و بزرگسالان می توانند در این دوره شرکت کنند؛این دوره  در دو نوبت صبح و عصر با تدریس خانم مغیثی برگزار شده و علاقه مندان می توانند تا 30 دیماه در این دوره معارفی ثبت نام کنند.

هدف از برگزاری این دوره بررسی عرفان های اسلامی در طول تاریخ و تبیین سیره و منش اهل بیت(ع) و قرآن کریم در این زمینه است.

اضافه براین بررسی عرفان های نوظهور که به عنوان یک تهدید نسل جوان را مورد هدف هجمه های تبلیغاتی خود قرار داده از دیگر اهداف برگزاری این دوره بوده و در این دوره عرفان های نوظهور داخلی و خارجی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند به شبستان نجمه خاتون(س) و واحد فرهنگی مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره می توانند با شماره 37175410 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام /۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha