سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ تشییع پیکر مرحوم آیت الله سید ابراهیم خسرو شاهی

حوزه/ پیکر آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی شاگرد امام خمینی(ره) در میان حزن و اندوه علما، طلاب و اقشار مختلف مردم، در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری، به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، پیکر آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی از اساتید برجسته حوزه علمیه تهران، ظهر امروز در میان حزن و اندوه جمع کثیری از علما، طلاب و اساتید و همچنین اقشار مختلف مردم، در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری و در کنار آرامگاه آیت الله حق شناس(ره) به خاک سپرده شد.

نماز میت بر پیکر آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی، صبح امروز و در مسجد مدرسه علمیه مروی تهران که سال ها شاهد تدریس علوم مختلف حوزوی توسط این عالم فقید بود، به امامت آیت الله ضیاءآبادی  اقامه شد.

پس از مراسم تشییع تهران، مردم شهر ری نیز استقبال خوبی از پیکر آیت الله خسروشاهی داشتند و در نهایت پس از تشییع با شکوه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، پیکر شاگرد  امام خمینی(ره) و استاد برجسته حوزه علمیه تهران، در کنار آرامگاه آیت الله حق شناس(ره) به خاک سپرده شد.

در هنگام خاکسپاری پیکر آیت الله خسروشاهی تنی چند از شخصیت ها از جمله حجت الاسلام و المسلمین سیدمسعود خامنه ای، فرزند رهبر معظم انقلاب در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) حضور یافته بودند.  

۳۱۳/۲۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha