شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 407014
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
اعتراض شدید کشیش کلیسای «رئیس جمهور» به ترامپ

حوزه/کشیش کلیسای سنت جان در خیابان روبروی کاخ سفید که از آن معمولا به عنوان «کلیسای کاخ سفید» نام برده می‌شود، در مراسم مذهبی روز یکشنبه، اعتراض شدیدش را به قانون جدید منع ورود مسلمانان ابراز کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از rawstory، کشیشان و رهبران مذهبی کلیساهای سراسر پایتخت سیاسی ایالات متحده آمریکا در مراسم مذهبی صبح یکشنبه، نسبت به قوانین جدید ترامپ در رابطه با ساخت دیوار در مرز مکزیک، ندادن ویزا به شهروندان برخی کشورهای مسلمان و تعلیق برنامه پذیرش پناهندگان سوری به این کشور انتقاد کردند.

در همین راستا کشیش کلیسای سنت جان در خیابان روبروی کاخ سفید، در سخنرانی خود در مراسم مذهبی روز یکشنبه، اعتراض شدید خود را به تصویب قانون جدید منع ورود مهاجران و پناهندگان به آمریکا توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور ابراز کرد.

کشیش لوئیس لئون از کلیسای سنت جان در مراسم مذهبی روز یکشنبه به مردمی که در این کلیسا جمع شده بودند گفت: من خودم یک پناهنده کوبایی بودم که در دوران کودکی به آمریکا آمده‌ام و نسبت به تصویب قانون جدید ترامپ مبنی بر منع ورود پناهندگانی که از خشونت‌های سوریه گریخته‌اند، به شدت احساس نزدیکی می‌کنم.

وی افزود: باور نمی‌کنم ما به مردمانی تبدیل شده‌ایم که انسان‌هایی را که برای نجات جان‌شان در تقلا هستند را به خودمان راه نمی‌دهیم. اینکه آن‌ها را بازگردانیم برای من غیرقابل باور و تحمل ناپذیر است.

لئون افزود: باورهای مسیحی به من عطش و اشتیاق به ایجاد عدالت را ایجاد کرده‌اند و من در برای این ممنوعیت‌ها ایستاده‌ام.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha