سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حمایت روحانیون عراق از جبهه موصل

حوزه/ روحانیون مبارز عراقی علاوه بر انتقال کمک های مردمی به محورهای مختلف عملیات موصل، به پشتیبانی معنوی و بیان احکام و مسائل شرعی در جبهه ها مشغولند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روحانیون عضو کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق با راه انداختن پویش مردمی در مسجد حنانه به جمع آوری کمک های مردمی برای نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق در عملیات آزادسازی موصل پرداختند.

مردم عراق نیز همواره با تاسی به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) و برای حمایت از فرمان جهاد کفایی مرجعیت شیعه، پشتیبان جبهه نبرد با تروریست ها بوده اند و البته تمام طوایف و گروه های عراق از حضور رزمندگان در این جبهه ها بهره مند شده و ثمره پیروزی های جوانان عراقی را چشیده اند و تمام این پیروزی های شیرین به برکت پاسخ گویی مردم به فرمان مرجعیت شیعه است و به همین خاطر است که کمک های مردمی از نقاط مختلف عراق و تحت نظارت روحانیت مبارز عراق به طور پیوسته به جبهه ها سرازیر می شود و در همین راستا صبح روز شنبه کمک های مردمی مسجد الحنانه به محورهای عملیاتی موصل اعزام شد.

حجت الاسلام سید احمد الموسوی عضو کمیته ارشاد و تبلیغ علاوه بر اشاره به ارسال کمک های مردمی مسجد الحنانه گفت: روحانیون مبارز عراقی علاوه بر انتقال کمک های مردمی به محورهای مختلف عملیات موصل، به پشتیبانی معنوی و بیان احکام و مسائل شرعی در جبهه ها مشغولند و تعدادی از آنها نیز همگان رزمندگان عراقی سلاح به دست گرفته اند و تمام این روحانیون، رزمندگان را به صبر و بردباری و التزام به دستورات شرعی توصیه می کنند.

حجت الاسلام سید عقیل السعبری گفت: به فضل خدا روحانیون گروه ما به عملیات موصل اعزام شدیم تا کمک های لازم را به رزمندگان این محور برسانیم و تا کنون از لشکر فجر و تیپ المنتظر و گردان های الجهاد بازدید کرده ایم و در تمام این دیدارها به رزمندگان توصیه می کنیم مراقب جان شهروندان و دارایی های آنها باشند.

مبلغان حوزه علمیه عراق همچنین کمک های مردمی مؤسسه "فرزندان حوزه علمیه" در شهر الدیوانیه را به رزمندگان جبهه سامرا و جبال مکحول در استان صلاح الدین رساندند.

شیخ محمد الحسناوی در این زمینه گفت: مؤسسه فرزندان حوزه علمیه کمک های مردمی خود را به رزمندگان جبهه در محور مطیبیجه در شرق سامرا ارسال کرد و ما پس از تحویل دادن این کمک ها به یگان های مستقر در این محورها به جبال محکول رفتیم و از نیروهای مستقر در آن منطقه بازدید کردیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha