پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آغاز فروش لباس‌های محجبه در نخستین شرکت تجاری بزرگ لندن

حوزه/ شرکت تجاری "دبنهامز" در لندن قصد دارد از ماه می اقدام به فروش لباس‌های با پوشش اسلامی کند و به زودی شعبات متعدد این شرکت نیز مغازه‌های اسلامی افتتاح خواهند کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، شرکت تجاری "دبنهامز" در لندن نخستین فروشگاه بزرگ می‌باشد که قرار است از ماه می 2017 اقدام به فروش‌ لباس‌های با پوشش اسلامی  کند.

دبنهامز یکی از فروشگاه‌های بزرگ لندن است که شعبات متعددی در شهرهای مختلف انگلیس و اروپا از جمله ایرلند و دانمارک دارد بخاطر شهرت آن، دبنهامز بصورت فرانچایز در کشورهای دیگر هم به علاقمندان آن سرویس دهی می کند. این شرکت نخستین فروشگاه تجاری بزرگ می‌باشد که لباس‌های سنتی اسلامی از جمله جلیقه‌ها، لباس‌ها و روپوش‌های مخصوص، کیمونو و سنجاق‌های روسری به فروش خواهد رساند.

قرار است یک فروشگاه فروش لباس‌های محجبه برای زنان مسلمان به زودی در شعبه دبنهامز لندن در خیابان آکسفورد افتتاح شود و این لباس‌ها سپس به دیگر فروشگاه‌ها دبنهامز در بولرینگ بیرمنگام، شپردز بوش، ترافورد منچستر و مرکز خرید لستر هایکراس نیز معرفی می‌شوند. و شاخه‌های بین المللی این فروشگاه در اندونزی، مالزی، ایران، کویت، دبی و غیره نیز قرار است در این حرکت تجاری همراه شوند.

جانت وایتیر در دبنهامز در این باره گفت: اضافه کردن مدل‌های محجبه با کیفیت بالا ما را قادر خواهد ساخت محصولاتی را ارائه دهیم که هم به مشتریان داخلی و هم در بازارهای بین المللی بسیار مرتبط هستند.

نظمین عالم موسس و مدیر این حرکت گفت: ما یک دهه پیش این حرکت را آغاز کردیم و شراکت با دبنهامز فرصت‌های بسیار هیجان انگیزی را پیش روی ما قرار می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha