جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رسانه ملی

حوزه/ مدیر روابط عمومی دبیرخانه ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور از تشکیل کارگروه سیاست گذاری برنامه های مهدوی در رسانه ملی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»محمدرضا قربان زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: ستاد هماهنگی فعالیت های  مهدوی کشور نهادی است سیاستگذار، مبتنی بر ضرورت برنامه ریزی راهبردی و عمل هماهنگ و پویا در عرصه مهدویت و انتظار فرج که بر اساس تعالیم قرآن و عترت، مندرج در آموزه های اسلام ناب با ترازی جهانی به راهبری ، برنامه ریزی و اقدام در این حوزه می پردازد.

وی افزود: این  تشکل براساس رهنمود های ولی معظم فقیه و مراجع عظام، خود را متعهد به تبیین اندیشه  بالنده و اتخاذ مواضع  اثر بخش در عرصه مهدویت می داند که با هم افزایی اعضا، بهره مندی از روش های اصیل فرهنگی، پژوهشی،آموزشی،تبلیغی و رسانه ای و ظرفیت های حوزه ها و مراکز علمی، فرهنگسازی، رصد و پیشگیری از تحریفات و انحرافات این حوزه را پیگیری و پشتیبانی می کند.

*تبیین صحیح موضوع مهدویت یکی از رسالت های راهبردی رسانه ملی

مدیر روابط عمومی دبیرخانه ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور با اشاره به عضویت سازمان صداوسیما در  این ستاد گفت: تبيين صحيح و جامع موضوع مهدويت يكي از رسالت هاي راهبردي رسانه ملي است.

وی خاطرنشان کرد: آشناكردن جامعه با مسئله انتظار، ظهور منجي و موعود و تبيين وظايف منتظران یکی از مهمترين انتظارات از رسانه ملي محسوب مي شود و برهمین اساس کارگروه سیاست گذاری برنامه های مهدوی در رسانه ملی تشکیل شده است.

قربان زاده خاطرنشان کرد: این کارگروه زيرمجموعه ستاد هماهنگي فعاليت هاي مهدوی کشور است كه با مسئوليت صدا و سيماي مركز قم تشكيل و جلسات آن برگزار مي شود.

*واگذاری مسئولیت تشکیل کارگروه به صداوسیمای قم

عضو کارگروه سیاستگذاری برنامه های مهدوی در رسانه ملی با تقدیر از توجه دكتر "علي عسگري" رئيس سازمان صدا وسيما و حجت الاسلام والمسلمین "لطفی نیاسر" مدیرکل صداوسیمای مرکز قم در تشکیل این کارگروه اظهارداشت: رياست سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران مسئوليت تشكيل اين كارگروه و برگزاري جلسات آن را به مديركل صدا و سيماي مركز قم واگذار كرده است.

وی با اشاره به اینکه اين كارگروه ماهيتي رسانه اي دارد اظهارداشت: کارگروه سیاست گذاری برنامه های مهدوی در رسانه ملی در واقع  برنامه هاي مرتبط با موضوع مهدويت را در شبكه هاي مختلف راديويي و تلويزيوني رسانه ملي سياست گذاري، برنامه ريزي و نظارت مي كند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسینی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
    0 0
    درود بر این جوان فاضل و خدوم
  • حیدرعلی IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
    0 0
    سلام علیکم و رحمه الله لطفا گفت وگوی تفصیلی در این زمینه آماده شود و اصلا پرسیده شود که تاکنون کار ویژه ای را رسانه ملی داشته است در زمینه ترویج فرهنگ و معارف مهدویت؟!