سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم مسلمان، نباید در مقابل حرکت های دشمن در منطقه غافل باشند و سکوت کنند بر حفظ و لزوم آمادگی برای مقابله با دشمنان تاکید کرند.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز امروز در دیدار رؤسای عقیدتی سیاسی ناجا بابیان اینکه مردم مسلمان نباید در مقابل حرکت های دشمن در منطقه غافل باشند و سکوت کنند بر حفظ و لزوم آمادگی برای مقابله با دشمنان تاکید کرند.

 این مرجع تقلید با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب و تداوم آن لازم است خون داد و مجاهدت کرد، عنوان کردند: اگر مردم برای انقلاب اسلامی خون نمی دادند و مجاهدت نمی کردند، معلوم نبود این انقلاب پیروز می شد، انقلاب های منطقه اگر می خواهند پیروز شوند، لازم است خون دهند و مجاهدت کنند، تا خون نباشد  انقلابی به وجود نمی آید.

 معظم له با بیان اینکه مهمترین رسالت انبیاء در کنار تبلیغ، مجاهدت با طاغوت و ستمگران بوده است، گفتند: انبیای الهی با سلاح جهاد و تبلیغ به طرف مردم مبعوث شدند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه طاغوت اقسامی  از جمله اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دارد عنوان کردند: همیشه در طول تاریخ این اقسام د رمقابل اسلام بوده و تا ابد هم باقی خواهد ماند.

معظم له بیان داشتند: امام راحل یکی از مجاهد گرانی بودند که توانستند با  حرکت خود انقلاب را به جهان صادر کنند؛ این انقلاب امام راحل هیمنه دو ابر قدرت شرق و غرب را در هم شکست و باعث بیداری مردم مظلوم ومستضعف درمقابل ظالمان شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی بابیان اینکه هر فعالیت و انقلابی نیاز به کارد سازی است، گفتند: انبیاء الهی برای مبارزه با طاغوتیان ابتدا کادر سازی کردند و سپس مردم را به پذیرش دین، اسلام و مبانی ارزشی دعوت کردند.

 معظم له بر حفظ و آمادگی نیروهای انقلابی و بسیجی و روحانیون در شرایط فعلی تاکید کردند و این آمادگی را در این  شرایط ضروری دانستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha