جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید سیف‌الله موسوی - مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب گفت: امروز روحانیون و طلاب باید در فضای مجازی فعال باشند و با ایجاد شبکه ها و کانال‌های مجازی، فرصت را از دشمنان که به دنبال استهاله فرهنگی هستند را بگیرند.

حجت الاسلام سید سیف‌الله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، در خصوص ضرورت حضور فعال روحانیون و طلاب در فضای مجازی، گفت: امروز ایران اسلامی برای کشورهای منطقه و جهان به عنوان یک ابرقدرت شناخته می شود و این مهم از برکات خون شهدا و امام راحل است.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: بیش از 3 دهه از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می گذرد، با این حال هر روز شاهد افزایش قدرت این نظام الهی در همه ابعاد هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور بیشتر روحانیون و طلاب در جامعه، افزود: روحانی به عنوان پدر معنوی جامعه شناخته می شود و این امر وظیفه این قشر را چندین برابر کرده است.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه روحانیون و طلاب باید از نظر علمی و دینی متبحر باشند، افزود: روحانی و طلبه وظیفه دارد که شبهات اقشار جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان را به صورت منطقی برطرف کند.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب ادامه داد: امروز دشمن از طریق فضای مجازی جوانان ما را هدف قرار داده است و به نوعی جنگ نرم خود را کلید زده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه روحانیون و طلاب باید برای مقابله با این تهاجم فرهنگی وارد عرصه شوند، گفت: امروز روحانی و طلبه باید در فضای مجازی فعال باشد و با ایجاد شبکه ها و کانالهای مجازی، فرصت را از دشمنان که به دنبال استهاله فرهنگی هستند را بگیرند.

وی در پایان گفت: امیدواریم که روحانیون و طلاب در این جنگ نرم ناجوانمردانه دشمنان نظام، سربلند باشند و نیز بتوانند مبلغ خوبی برای دین مقدس اسلام در سراسر دنیا باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha