جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فعالیت تبلیغی مبلغین در مناطق محروم خوزستان

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، با اشاره به اعزام بیش از ۷۰ مبلغ در ۱۰۰ نقطه تبلیغی در شمال اهواز، سخنرانی در روستاها، برگزاری مراسم عزاداری، تبلیغ چهره به چهره و ارتباط مستقیم با مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان را از فعالیت‌هایی مبلغان و مبلغات اعزامی برشمرد.

حجت‌الاسلام علوانی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های این مدرسه در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: با آغاز ایام فاطمیه اول، همچون سال‌های گذشته جمعی از مبلغان این مدرسه و مبلغین حوزه علمیه ملاثانی را به مناطق محروم اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ نقطه تحت پوشش فعالیت‌های تبلیغی مبلغین و مبلغاتدر آمده است، گفت: سخنرانی در روستاها، برگزاری مراسمات عزاداری، حمایت از ایستگاه‌های صلواتی و حضور در آنها، تبلیغ سینه به سینه و ارتباط مستقیم با مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان، از عمده فعالیت‌هایی است که مبلغان و مبلغات اعزامی به مناطق محروم انجام می‌دهند.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، حضور در مدارس تحصیلی را یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مبلغان در ایام فاطمیه عنوان کرد و گفت: فعالیت در مدارس تحصیلی همواره یکی از اقدامات مورد تأکید این معاونت بوده و در برخی مناسبت‌های خاص تا بیش از 30 مبلغ را به مدارس ابتدایی و متوسطه اعزام می‌کنیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه ترویج سبک زندگی فاطمی، از مهم‌ترین شاخصه‌های یک تبلیغ خوب در این ایام است، اظهار داشت: همه تلاش مبلغین این است تا سبک زندگی فاطمی را در زندگی خانواده‌های امروزی ساری و جاری کنند و الگویی موفق به بانوان و دختران این مرزو بوم عرضه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha