شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفتند: در انتخابات باید افرادی به میدان بیایند که اسلام ناب و قانون اساسی را اجرا کنند تا فقر،ظلم و جهل برود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت‎الله‎ نوری همدانی امروز ظهر در دیدار با مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس شورای اسلامی که در دفتر معظم له در قم برگزار شد،  با ذکر این مطلب که امام راحل ثابت کردند که اسلام می‎تواند مشکلات فردی و جامعه را حل کند گفتند: امام راحل و آرمان ایشان ثابت کرد که اسلام می توان احتیاجات کل بشر را پاسخگو باشد.
ایشان افزودند: ما با این نظام و منطق پیش آمدیم و عمل ما معرف اسلام ناب محمدی است؛ حال باید مردمی که این همه زحمت کشیدند و جان و جوان دادند و شیفته این اسلام هستند باید با حضور در انتخابات این مسیر را توسعه دهند.
این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفتند: در انتخابات باید افرادی به میدان بیایند که اسلام ناب و قانون اساسی را اجرا کنند که فقر و ظلم و جهل برود؛ امام صادق(ع) فرمودند که مردم به امنیت و عدل و فراوانی نعمت محتاج هستند که دولت باید این سه عنصر را مهیا کند.
معظم له گفتند: در این عرصه انقلابیون باید به اجماع برسند؛ باید با فداکاری و تلاش باید یک نفر را انتخاب کنیم و از آن حمایت کنیم زیرا اگر تشتتی وجود داشته باشد قطعا شکست خواهیم خورد؛ اگر از اول همه به یک نفر برسند و از خود گذشتگی نیز وجود داشته باشد قطعا موفق خواهیم بود. 
معظم له بیان کردند: فقر و ظلم و جهل سه عنصری است که اسلام به شدت با آن مخالف است و بر لزوم ریشه کنی این سه عنصر نیز تاکید اکید دارد.
ایشان خاطرنشان کردند: فقر، مشکلات بسیاری برای انسان‎ها ایجاد می‎کند؛ امام علی(ع) روزی با شخصی فقیر مواجه شدند و نسبت به این وضع اعتراض کردند که چرا این فرد به این وضع دچار شده است، سپس مشخص شد که وی فردی نصرانی است و امام نیز فرمودند که این فرد در جوانی برای جامعه زحمت کشیده است و به همین دلیل باید زندگی او از بیت المال اداره شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha