پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل خلیفه برای فشار به زندانیان شیعه، زندانبان غیرمسلمان استخدام می‌کند

حوزه/ از آنجایی که تصور می‌شود زندانبان‌های مسلمان با شیعیان همدردی می‌کنند از این پس رژیم آل خلیفه تصمیم گرفته است از زندانبان‌های غیرمسلمان در زندان‌ها استفاده کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از iuvmpress، رژیم آل خلیفه در بحرین با استخدام زندانبان‌های غیرمسلمان در زندان‌های این کشور قصد دارد فشار بیشتری به شیعیان زندانی شده در زندان‌های این کشور وارد سازد.
پس از فرار زندانیان شیعه از زندان مرکزی الجَو، وزارت کشور بحرین با انتشار حکمی، دستور به افزایش حقوق زندانبانان و مقامات زندانی و فشار واردن کردن به زندانیان شیعه را صادر کرد.
از آنجایی که تصور می‌شود زندانبان‌ها و افسران پلیس با زندانیان همدردی می‌کردند و به آنان در فرار از زندان کمک کرده‌اند، از این پس رژیم آل خلیفه تصمیم گرفته است از زندانبان‌های غیرمسلمان در زندان‌ها استفاده کند تا فشار بیشتری به شیعیان وارد آورد.
طبق این سند وزارت کشور بحرین حقوق افسران اداره کل زندان‌ها را از 40 دینار بحرینی به 120 دینار ارتقاء داده و دستور به استخدام زندان‌بان‌های غیرمسلمان را صادر کرده که هیچ حس همدردی و ترحمی برای مسلمانان شیعه نداشته باشند.

 


#باهم_بسوي_شهادت
#نه_به_ظلم_واشغال

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha