شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 یادواره شهدای روحانی مدافع حرم

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: شناخت اهداف شهدا، بهترین خدمت برای ادامه راه آنان بوده و برای ترویج و نهادینه کردن این اهداف باید تلاش کنیم و قطعاً هدف شهدا چیزی جز حفظ نظام اسلامی نبود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره 27 شهید طلبه و روحانی شهرستان فاروج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: خون شهیدان، احیاگر جامعه بشری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه شهادت، عالی‌ترین و رفیع‌ترین مقام انسانی است، اظهار داشت: خون شهدا، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و مایه اقتدار کشور ایران اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز جامعه را مرهون ازخودگذشتگی خانواده معظم شهدا هستیم، افزود: این انقلاب متکی بر دین و ارزش‌های الهی است و پشتوانه و حامی آن خون شهیدان و تلاش‌های حضرت امام خمینی (ره) است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه یاد و سیره شهدا باید در جامعه به‌ ویژه برای نسل جوان نهادینه شود تا شاهد اثرات آن در جامعه باشیم، گفت: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از اهرم‌های مختلفی بهره گرفته‌اند ولی به حول و قوه الهی تابه‌حال به اهداف خود نرسیده‌اند و قطعاً در آینده هم موفق نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه تبیین دین، تبلیغ اسلام و بسترسازی ظهور امام زمان (عج) مهم‌ترین هدف شهدا بود، اظهار داشت: شهدا مهم‌ترین نقش را در مسیر اهداف انقلاب اسلامی ایفا کرده و در این راستا توانستند اهداف خود را با شهادت خود به جهانیان ثابت کنند

حجت‌الاسلام خادمی افزود: شناخت اهداف شهدا، بهترین خدمت برای ادامه راه آنان بوده و برای ترویج و نهادینه کردن این اهداف باید تلاش کنیم و قطعاً هدف شهدا چیزی جز حفظ نظام اسلامی نبود

وی با اشاره به نقش شهدا در تاریخ اسلام ازجمله در تحولات اخیر ایران و انقلاب اسلامی، گفت: در زمان حاضر ما مدیون شهدا هستیم و طبعاً افراد برای ادامه راه آن‌ها باید اهداف و آرمان‌های آنان را بشناسند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین با اشاره به شکاف طبقاتی در جامعه افزود: راهکار مقابله با این انحراف در جامعه، الگو گرفتن از زندگی شهداست.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha