سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نرم افزار بانو

حوزه/ نرم افزار «بانو» همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در قم تولید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نرم افزار «بانو» به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت صديقه كبري؛ فاطمه زهراء عليها السلام وگرامیداشت مقام زن از سوی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم  تولید شد.

بر اساس این گزارش: اين نرم افزار با موضوعاتی از قبیل: مقام و جايگاه زن در اسلام، الگوی زن مسلمان، زن و آزادی، حجاب، حضور اجتماعی زنان، زن و ازدواج، رابطه زن با شوهر و رابطه زنان با فرزندان به مجموعه‌اي از پرسش‌ها و شبهات و پاسخ هاي علمي آنها در خصوص مقام و منزلت زن پاسخ گفته است.

طبقه بندي موضوعي سوالات، اتقان پرسش و پاسخ­ها، معرفي منابع بيشتر براي هر پاسخ، نمايش پاورقي مربوط به پاسخ‌ها، نمايش پاسخ مربوط به هر سوال با ساختاري مناسب، حجم کم، دسترسی آسان و عدم نياز به نصب و گرافيک مناسب از ویژگی­ها و قابلیت های نرم افزار «بانو» می باشد.

لازم به ذکر است: علاقمندان جهت تهیه رایگان این نرم افزار می‌توانند به اداره محصولات این مرکز واقع در خیابان معلم، کوچه 12، جنب جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و یا به آدرس اینترنتی این مرکز به نشانیwww.andisheqom.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02537737217 تماس حاصل نمایند.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha