شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خیمه معرفت

حوزه/ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: غرفه کودک، خانواده و فضای مجازی در خیمه معرفت حرم مطهر با ارائه ۱۱ مورد بازی متناسب با فرهنگ اسلامی بیش از سایر بخش‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام علی عزیزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فعالیت خیمه معرفت نوروزی در جوار حرم مطهر فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: این خیمه سطح یک دارای غرفه‌های گوناگون با موضوعات متنوع ویژه همه گروه‌های سنی است.

وی افزود: خیمه معرفت حرم مطهر در صحن جامع فاطمی برپا شده و دارای غرفه‌هایی همچون کودک، خانواده و فضای مجازی، قرآن بخوان جایزه بگیر، نقاشی خلاق (ویژه کودک)، ایستگاه احکام (خانواده)، مشاوره تخصصی خانواده و روانشناختی (با حضور 6 روحانی با سطح تحصیلی دکتری روانشناسی و هشت نفر کارشناس ارشد روانشناس، سخنرانی چند رسانه‌ای (پخش بیش از 100 کلیپ 100 ثانیه‌ای منتخب با موضوعات متنوع آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، بصیرتی، فرهنگ عامه، روابط اجتماعی، تربیت کودک، ایستگاه صلواتی و احسان ماندگار (مشاوره وقف) است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این خیمه در طول ایام نوروز امسال با استقبال گسترده زائران روبرو شده است گفت: در این بین غرفه «کودک، خانواده و فضای مجازی» به علت همپوشانی مخاطبان، بیش از دیگر غرفه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این خیمه 11 مورد انواع بازی‌ها همراه با آموزش‌های مربوط به فضاهای مجازی، ارائه می‌شود و به همین دلیل بسیاری از خانواده‌ها مایل هستند به همراه فرزندانشان در این غرفه حضور یابند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha