جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران و رشادت های آن در دوران دفاع مقدس، گفت: ارتش مظهر اقتدار و امنیت کشور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با جمعی از نیروهای ارتش مستقر در استان لرستان که به مناسبت فرارسیدن روز ارتش به دفتر امام جمعه خرم آباد آمده بودند، اظهار داشت: نامگذاری روز ارتش از یادگاران امام خمینی(ره) است.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اولین نهادی که دشمنان اسلام و انقلاب سعی در براندازی آن داشتند ارتش بود که با ولایت مداری ارتشیان سلحشور این خواب دشمن بی تعبیر ماند.

وی با بیان اینکه ارتش مورد حمایت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است، بیان داشت: از ویژگی های بارز ارتش پشتوانه و اعتماد مردمی است که امروز بخش مهمی از امنیت کشور بر دوش ارتش و دلاورمردان این عرصه است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه قدرت معنوی و ایمانی ارتش قدرتی مثال زدنی است، خاطر نشان کرد: ارتش همواره با توکل به نیروی الهی و ولایت مداری در دفاع از امنیت کشور خوش درخشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، ایثارگری ها و عملیات های دفاع مقدس از جمله فتح خرمشهر را از امدادهای غیبی برشمرد و یادآور شد: توکل و اعتماد به نیروی الهی و خلوص نیت رزمندگان موجب پیروزی های پی در پی در برابر دشمن شد.

وی با بیان اینکه امروز از مستشاران نظامی کشور در برخی کشورها استفاده می شود، گفت: سازمان هوافضای ما هم اکنون تولید کننده موشک های پیشرفته در جهان است که همین عامل قدرت نظامی ایران اسلامی را دوچندان آشکار می سازد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عامل مهم بهره مندی از نصرت الهی را وجود رهبری آگاه، هوشیار و بصیر برشمرد و افزود: فرمانده کل قوا در کشور اسلامی ما انسانی مومن، مدبر و دشمن شناس است که ملت ما همواره تحت منویات معظم له حرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، ایمان و ولایتمداری و حفظ بصیرت را نیر از جمله دیگر شاخصه های نصرت الهی دانست و بیان داشت:ملت ایران همواره با حضور حماسی و بابصیرت خود در تمام عرصه ها دردفاع از کیان ایران اسلامی آماده اند.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مومن و انقلابی است، اظهار داشت:وجود نیروهای مومن، مکتبی و انقلابی از دیگر رموز نصرت الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، انتخابات را از دیگر صحنه های برشمرد که همواره مظهر اقتدار عمومی ایران اسلامی است که  در انتخابات پیش رو نیز با حضور حماسی ملت نصرت الهی بار دیگر رقم خواهد خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha