پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسابقه کتابخوانی طلاب استان ایلام برگزار می شود

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام گفت: به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) مسابقه کتابخوانی از کتاب «سنن النبی(ص)» تألیف علامه سید محمدحسین طباطبایی(ره) در سطح مدارس استان برگزار می شود.

حجت الاسلام  علی اصغر بسطامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با بیان این که این مسابقه کتاب خوانی برای حوزه های علمیه استان ایلام برگزار می شود، اظهار داشت: زمان برگزاری این مسابقه، دوشنبه چهارم اردیبهشت، در مدارس سطح استان ایلام است که به صورت همزمان برگزار می شود، لذا طلاب می توانند، با دریافت فایل pdf در سایت و کانال تلگرامی معاونت پژوهش حوزه علمیه استان ایلام، در این مسابقه شرکت کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام، گفت: برگزاری این نوع مسابقات، در بین طلاب نشاط و شادابی خاصی را ایجاد می کنند. همچنین آنان را به مطالعه کتاب های غیر درسی تشویق و ترعغیب می کند.

وی با بیان این که باید برنامه های هدفمندی را برای طلاب طراحی کرد، گفت: با وجود اینکه فضاهای مختلف و سرگرمی های متفاوتی در جامعه وجود دارد، ما نیز نباید برای ایجاد فضای سالم و مؤثر برای طلاب نوجوان و جوان، عقب نمانیم و امیدوارم مسئولین مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، استان های محروم را در این زمینه بیشتر حمایت و تقویت نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha