سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام قطبی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قطبی، با تاکید بر ضرورت نوآوری در فعالیت های فرهنگی و تربیتی، تصریح کرد: نوآوری لازمه تاثیرگذاری کار فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی، شامگاه چهارشنبه در جلسه گروه داستانک نویسی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اهمیت هنرهای ادبی و تاریخ ادبیات، گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت های ادبی، با نسل جوان و نوجوان ارتباط عمیق تری برقرار کنیم.

 رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه، استعدادیابی ادبی را کاری موفق دانست و آن را به گوهر تراشی سنگ های قیمتی تشبیه کرد و افزود: باید این استعداد شکوفاتر و روز به روز بر روی کیفیت متن های ادبی دقت بیشتری شود.

وی با تاکید بر ضرورت نوآوری در فعالیت های فرهنگی و تربیتی، خاطرنشان کرد: کاری که قرار است به کتاب یا فایل مجازی تبدیل شود باید سرشار از صناعات ادبی باشد تا بتواند مخاطب خود را جذب کند.

حجت الاسلام والمسلمین قطبی با تأکید بر استمرار آموزش های مختلف ادبی، اظهار داشت: داستانک نویسی فرمی است که می توان در بیشتر موضوعات مختلف مانند موضوعات اجتماعی، فرهنگی و دینی به کار برد.

برپایه این گزارش، در پایان این جلسه شرکت کنندگان در دوره داستانک نویسی با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در خصوص چگونگی روند گروه داستان نویسی به گفتگو پرداختند.

لازم به ذکر است، گروه داستان نویسی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از آبان ماه 1395 کار خود را آغاز کرده و توانسته 20 طلبه خواهر که در این زمینه استعداد داشته اند را جذب و با گذراندن دو دوره آموزشی تعدادی داستانک با موضوع زندگینامه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را بر اساس آیات قرآنی به رشته تحریر درآورند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha