سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حضرت آیت‏ الله‎  نوری همدانی

حوزه/حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: تاریخ و سیره اهل بیت(ع) بسیار آموزنده و قابل استفاده است و لازم است جامعه به سمت این مسائل برود چرا که حیات جامعه اسلامی به احیاء تاریخ و سیره اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهرامروز در دیدار مسئولین صنعت استان قم، خدمت به مردم ایران اسلامی را از مقدس ترین خدمت ها دانستند و ضمن قدردانی از خدمات صادقانه مسئولین، توفیقات بیشتری برای خدمت گزاری صادقانه و خالصانه مسئولین  از خدای منان خواستار شدند.

ایشان با بیان اینکه ولایت از موضوعاتی می باشد که دین همواره بر آن تاکید داشته، افزودند: نباید مردم از کنار مسئله ولایت، پیروی، اطاعت و محبت به ائمه اطهار(ع)، گرامیداشت یاد و خاطره آنها به سادگی بگذرند، گرامیداشت این نوع ارزشها حیات دوباره به جامعه می دهد.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: متاسفانه دشمن تلاش کرد در مسیر ولایت و دوستی اهل بیت(ع) با انواع فتنه ها سنگ اندازی کند و جامعه را دچار فقر فرهنگی کند، ولی با تلاش مجاهدانه عالمان دین مانند امام راحل نتوانسته اند دراین مسیر به توفیقانی دست یابند.

معظم له افزودند: خلفای بنی عباس و قبل ازآن بنی امیه بزرگترین خیانت را در حق جامعه اسلامی انجام داده اند و با راه اندازی گروه ها ودسته ها و جنگ های متعدد مسیر هدایت را تغییر دادند ولی بحمدالله درحال حاضر شاهدیم با وجود انواع کارشکنی های دشمنان، نور هدایت خاموش نشده بلکه روز به روز در جامعه در حال گسترش است.

ایشان گفتند: تاریخ و سیره اهل بیت(ع) بسیار آموزنده و قابل استفاده است و لازم است جامعه به سمت این مسائل برود چرا که  حیات جامعه اسلامی به احیاء تاریخ و سیره اهل بیت(ع) است.

 این مرجع تقلید در قسمت پایانی سخنان خود تاکید کردند: تأمین حامل های انرژی از جمله  آب و برق و گاز از مسائلی است که جامعه همیشه با آن درگیر می باشد و مردم نباید در این مسائل که با زندگی آنها ارتباط مستقیم دارد مشکلی احساس کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha