جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ امر به معروف ونهی ازمنکر دو مسئله مهم دین است، ولی متأسفانه شاهد این هستیم این دو فریضه درجامعه اسلامی اجرا نمی شود؛ لازم است مبلغین تلاش بیشتری در اجرای امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی  پیش از ظهرامروز در دیدار گروه تبلیغی «بقیه الله» شهرستان بابلسر، رسالت حوزویان و مبلغین را درشرایط کنونی  سنگین دانستند و بر هجرت  برای تبلیغ دین، مبارزه با فساد و ناهنجاری های اخلاقی ها تاکید کردند.

معظم له بیان داشتند: در شرایطی قرار داریم که جامعه ازفساد، بد اخلاقی ها، بد حجابی ها و دیگر مسائل ضدارزشی رنج می برد؛ این اوضاع می طلبد حوزویان بیش ازگذشته به رسالت خود عمل کنند و ازکنار مبانی ضد ارزشی  بی تفاوت نباشند.

ایشان افزودند: امر به معروف ونهی ازمنکر دو مسئله مهم دین است، ولی متأسفانه شاهد این هستیم این دو فریضه درجامعه اسلامی اجرا نمی شود؛ لازم است مبلغین تلاش بیشتری در اجرای امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: تبلیغ دین هیچ وقت ساده نبوده است؛ پیامبر(ص) مشکلات زیادی برای ترویج دین کشیدند؛ دندان و پیشانی مبارکش  را با سنگ شکستند، برسرمبارک خاکستر ریختند، ولی هیچ وقت از رسالت خود عقب نشینی نکرد؛ با ادب و باقار بود و مردم را با رفتار درست و سنجیده دعوت به دین می کردند.

معظم له افزودند: روحانیت هم ادامه دهنده همان مسیرانبیاء الهی می باشند ولازم است در مقابل سختیها، بی حرمتی، فحش وناسزا گویی بعضی افراد جاهل مقاومت کنند و سنگر تبلیغ را خالی نکنند، قطعا خدا یاری کنندگان دین خود را یاری خواهد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha