چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی بهمنی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه از تدوین طرح توسعه این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام علی بهمنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، گفت: نقش طلاب و روحانیون در روشنگری جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه تاکید کرد: یک طلبه و یا روحانی باسواد می تواند نقش ارزنده و سازنده ای در ارشاد مردم و تبلیغ دین در جامعه داشته باشد، لذا امیدواریم بتوانیم طلاب متعهد و با علم تحویل جامعه بدهیم.

این کارشناس حوزوی با اشاره به اینکه کشش جوانان شهرستان صحنه ای به مدارس علمیه مناسب و در خور توجه است، گفت: مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) صحنه حدود 74 سال پیش به همت امام جمعه فقید این شهرستان؛ مرحوم حجت الاسلام و المسلمین منصوری تاسیس شد.

حجت الاسلام بهمنی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 70 طلبه در مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه مشغول تحصیل هستند و امیدواریم در سال جدید تحصیلی این آمار بالاتر برود.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) صحنه به برخی از برنامه های فرهنگی این مدرسه اشاره کرد و گفت: امسال نزدیک به 60 نفر از طلاب این مدرسه به منطقه علمیاتی بازی دراز در غرب کرمانشاه در قالب راهیان نور اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به این که به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه خوشبختانه از نظر فضای آموزشی و نیز استادسرا مشکلی نداریم، ابراز داشت: طرح توسعه این مدرسه  امیرالمومنین(ع) در حال طراحی است و نقشه آن نیز تهیه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha