چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 415790
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
استمرار اعتصاب غذای اسرای فلسطینی

حوزه/ کمیته رسانه ای اعتصاب غذای اسرای فلسطینی اعلام کرد برخی حالت های بیهوشی پی در پی در میان اسرایی که دست به اعتصاب غذا زده اند مشاهده شده است و برخی از اسرا نیز خون بالا آورده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کمیته رسانه ای اعتصاب غذای اسرای فلسطینی اعلام کرد برخی حالت های بیهوشی پی در پی در میان اسرایی که دست به اعتصاب غذا زده اند مشاهده شده است و برخی از اسرا نیز خون بالا آورده اند.

این کمیته افزود: نادی الاسیر از وکلای فلسطینی توانسته با دو نفر از اسرای فلسطینی به نام های محمد الغول و یحیی ابراهیم ملاقات کند که هردو از استان طولکرم هستند.

وکیل فلسطینی از قول این دو زندانی نقل کرده که اوضاع بهداشتی اسرای اعتصاب غذا با سپری شدن زمان، روز به روز بدتر می شود و هرکدام از اسرا تقریبا 20 کیلو کاهش وزن داشته و در مقابل، مدیریت زندان نیز همچنان به شکنجه و آزار زندانیان ادامه می دهد و ورود سر زده آنها به زندان ها و بازرسی بدنی زندانیان به طور پیوسته ادامه دارد.

این دو اسیر فلسطینی همچنین گفته اند که 90 درصد اسرای اعتصاب غذا در زندان نفحة در وضعیت خطرناکی از لحاظ سلامتی قرار دارند و به محض اینکه یکی از اسرا بیهوش می شود مسئولان زندان او را به درمانگاه میدانی منتقل می کنند با اینکه هیچ گونه درمانی هم برای آنها صورت نمی گیرد.

دو اسیر فلسطینی در پایان تاکید کرده اند که اسرا با وجود تمام مشکلات و سختی ها همچنان به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha