شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله آل هاشم

حوزه/ امام جمعه موقت تبریز گفت: اساس در انتخابات مشارکت، رقابت، سلامت، انتخابی آگاهانه و از سر بصیرت است که اگر این ها محقق شد عزت و غرور ملی محقق می شود.

آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم امام جمعه موقت تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با مهم برشمردن حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌ های رأی، افزایش قدرت نرم و اقتدار نظام اسلامی را در عرصه ‌های داخلی و بین ‌المللی به دنبال دارد.

وی با بیان این که مردم باید برای خلق یک حماسه دیگر آماده شوند و نقش سازنده و تأثیرگذار خود را در این دوره از انتخابات نیز به نمایش بگذارند، افزود: همان مقدار که انتخاب اصلح اهمیت دارد، میزان مشارکت مردم در آینده اقتصادی و سیاسی و امنیتی کشور نیز مؤثر خواهد بود.

امام جمعه موقت تبریز تاکید کرد: حضور میلیونی و مسئولانه و آگاهانه مردم در پای صندوق‌ های رای در چنین شرایطی که استکبار چشم طمع به انقلاب اسلامی و خاک کشور دارند، بزرگ ترین پاسخ دندان شکن به دشمنان است.

وی با اشاره به قدرت واقعی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم فهیم ایران بارها و در طی این چهار دهه نشان داده اند که آن ها به خوبی می دانند در چه شرایط حساسی قرار داریم و در چنین موقعیت هایی، با حضور خود، قدرت واقعی انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیده اند.

آیت الله آل هاشم با بیان اینکه شرکت در انتخابات موجب غرور ملی می شود، گفت: اساس در انتخابات مشارکت، رقابت، سلامت، انتخابی آگاهانه و از سر بصیرت است که اگر این ها محقق شد عزت و غرور ملی محقق می شود.

امام جمعه موقت تبریز در پایان شرکت در انتخابات را یک وظیفه دینی و ملی دانست و گفت: صندوق های رأی سنگری برای حمایت از نظام و جامعه اسلامی و انقلاب است و سرنوشت کشور با انتخابات رقم خورده و شرکت در انتخابات وظیفه الهی، ملی و انسانی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha