جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی در پیامی با دعوت از مردم برای حضور پرشکوه در انتخابات تصریح کرد: حوزه‌های علمیه در کنار مردم شریف و جوانان رشید برعزم خویش در همراهی مردم و شرکت در انتخابات استوار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به این شرح است:

وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم

باردیگر ملت بزرگ ایران اسلامی در آستانه آزمایش بزرگ الهی در تاریخ انقلاب خویش قرار دارد . شرکت همه آحاد ملت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با توجه به شرایط ویژه منطقه و جهان و ایران از حساسیت بیشتری برخوردار است و بر اساس نظر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم) یک تکلیف شرعی، عقلی، انقلابی و ملی می باشد و در تحکیم ارکان نظام اسلامی و مأیوس نمودن بدخواهان و دشمنان اسلام و ایران و در مسیر تعالی و پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم تأثیر بسزایی دارد.

بی‌گمان ملت بیدار و هوشیار ما از این تکلیف الهی غفلت نخواهد کرد  و به یاری خداوند متعال در روز جمعه 29/2/1396 برای خلق حماسه ای دیگر، حضوری شکوهمند و آگاهانه پای صندوق های رای خواهند داشت و عزم و قدرت ملت ایران را به نمایش می گذارند، روشن است رمز پیروزی انقلاب، سرافرازی نظام اسلامی و پیشرفت کشور، اتحاد و همدلی و حضور جدی مردم در صحنه و ولایت مداری آنها می باشد و حوزه‌های علمیه نیز در کنار مردم شریف و جوانان رشید برعزم خویش در همراهی مردم و شرکت در انتخابات استوار خواهد بود.

امید آنکه در این دوره از انتخابات، شاهد حضور گسترده همه ایرانیان و علاقه‌مندان به مجد و عظمت و امنیت ایران اسلامی باشیم، حضوری شکوهمند و اخلاق‌مدار که امید دشمنان را مبدل به یأس ساخته و برگ زرین دیگری در تاریخ مردم‌سالاری دینی و شکوفائی هویت اسلامی از خود به ثبت برسانند.                                                                                                  

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha