پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله ناصری و آیت الله وافی

حوزه /انتخابات نماد عزت و اقتدار نظام،‌ تجدید عهد با آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام(قَدَّسَ اللهُ نَفسَهُ) پایبندی به راه شهیدان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و آیت الله ابوالقاسم وافی، نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، در بیانیه مشترکی مردم را به حضور پرشور در پای صندوق های رأی دعوت کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ الَّذي أَيَّدَكَ بِنَصرِهِ وَبِالمُؤمِنينَ (سوره مبارکه انفال آیه 62)

ملت بزرگ و شهید پرور ایران در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گرفته است. انتخابات نماد عزت و اقتدار نظام،‌ تجدید عهد با آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام(قَدَّسَ اللهُ نَفسَهُ) پایبندی به راه شهیدان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب به حساب می آید.

اینک با توجه به حساسیت مقطع کنونی، توطئه های دشمنان خدعه گر برای تفرقه افکنی میان ملت، گسترش آسیب های اجتماعی و دامن زدن به هجمه های فرهنگی بخصوص در فضای مجازی، تکلیف دینی و ملی اقتضا دارد مردم شریف دارالعباده یزد، برادران و خواهران، جوانان و سالخوردگان در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال 1396 شرکت چشمگیر داشته باشند و با استعانت از خدای متعال، نظام مقدس اسلامی را از گزند اشرار و نقشه های شوم استکبار در امان بدارند.

رهبر بزرگوار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دام ظله العالی) همواره انتخابات را از مهمترین مظاهر مردم سالاری دینی دانسته و آراء ملت را پشتوانه نظام و مقبولیت آن معرفی می کنند. انتظار می رود همگان توفیق داشته باشیم با توکل به خداوند و استغاثه از حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه با آراء خود که امانت الهی است فردی اصلح، با تقوا، امین و استکبار ستیز را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم تا بتواند با استفاده از منابع ملی، به کار گرفتن نیروهای انقلابی، خدمت به محرومین و توجه ویژه به اشتغال و تولید و استقلال و خودکفایی کشور را در سایه فرهنگ انسان ساز اسلام محقق سازد.

 همچنین مردم بصیر و ولایتمدار استان با گزینش افراد خدمتگزار، متدین و دلسوز در شورای اسلامی زمینه آبادی و پیشرفت را برای شهر و روستا آن گونه که شایسته است فراهم آورند. از خداوند مهربان مسئلت می نمائیم دلهای ما را با آنچه که رضای ذات مقدسش می باشد معطوف دارد.

«سايه مقام معظم رهبري مستدام باد»

محمدرضا ناصری                  

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد                                                                                                                                

ابوالقاسم وافی

نماینده مردم شریف استان درمجلس خبرگان رهبری

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha