سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله مرتضوی

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با تاکید بر این که ملت انقلابی با حضور در پای صندوق های رأی، به تکلیف خود عمل می کند، تاکید کرد: حضور در انتخابات شیطنت دشمن را کم و آنان را مایوس می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی در پایان درس خارج فقه خود از عموم ملت شریف ایران برای حضور پر رنگ در پای صندوق های رای دعوت کرد و درباره آثار شرکت در انتخابات، تصریح کرد: اگر دشمنان همه چیز را انکار کنند، اصل حضور را نمی توانند انکار کنند، بلکه کمرنگ نشان می دهند و به طور مثال 90 درصد حضور را 40 درصد می گویند، گفت: یکی دیگر از فوایدش این است که دشمنان کمتر می توانند شیطنت کنند.

عضو شوراي عالي حوزه علمیه خراسان با اشاره به قبة الاسلام بودن ایران بر خلاف اسلامی که از سوی وهابیت که تنها خود را مسلمان می دانند و هر روز در قطیف، سوریه، عراق، یمن و همه جا جنایت می کنند، اظهار کرد: دشمنان شرکت مردم در انتخابات را هم می بینند و هم می شنوند و اگر حضور پررنگ شد، می فهمند که آنجا قبة الاسلام نیست، بلکه اینجا قبة الاسلام است.

آیت الله مرتضوی گفت: اگر حضور پررنگ شود، آنها می فهمند که با این ملت نمی توانند بجنگند و جمعیت زیادی در مقابل آنان خواهد ایستاد و دست کم شرارت شان کمتر می گردد.

وی با بیان اینکه این مردم حافظ دین، مملکت و بیدار هستند، اضافه کرد: این حضور موجب یاس همه دشمنان این خاک، ملت و نظام و تقویت عظمت ملت و نظام اسلامی می شود.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با ابراز امیدورای نسبت به حضور همگان در پای صندوق های رای، گفت: می بایست به دیگران نیز اطلاع دهیم که این حضور چه فوایدی دارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha