چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله العظمی مظاهری

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری، در پیامی با دعوت ملت بزرگ ایران برای حضور باشکوه در پای صندوق های رأی، تصریح کردند: جمعه ۲۹ اردیبهشت، صحنۀ سرنوشت‌‌ساز دیگری برای شما مردم فهیم است تا بار دیگر با پدید آوردن یک حضور آگاهانه و پرشور، اقتدار و ایمان خود را به منصۀ ظهور درآورید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حضرت آیت الله مظاهری، در پیامی با دعوت ملت بزرگ ایران برای حضور باشکوه در پای صندوق های رأی، تصریح کردند: بی‌شک شما ملّت حقّ‌جو و بصیر، با دقت و آگاهی کامل، در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهید شد و با خلق حماسۀ دیگری، بدخواهان و مخالفان اسلام و جمهوری اسلامی را نا‌امید خواهید کرد.

متن پیام این مرجع تقلید بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

ملّت بزرگوار ایران، جمعه 29 اردیبهشت، صحنۀ سرنوشت‌‌ساز دیگری برای شما مردم مسلمان و فهیم است تا بار دیگر با پدید آوردن یک حضور آگاهانه و پرشور، هم اقتدار و ایمان خود را به منصۀ ظهور درآورید و هم آیندۀ این سرزمین اسلامی را رقم بزنید.

بی‌شک شما ملّت حقّ‌جو و بصیر، با دقت و آگاهی کامل، در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهید شد و به امید خداوند سبحان، با خلق حماسۀ دیگری، بدخواهان و مخالفان اسلام و جمهوری اسلامی را نا‌امید خواهید ساخت، ان‌شاء‌الله.

والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha