جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور روحانیون عراقی در نبرد با تروریست های داعش

حوزه/ روحانیون و مبلغان حوزه علمیه عراق،ضمن حضور در جبهه ها و نبرد با تروریست ها، توصیه های مرجعیت شیعه را به رزمندگان منتقل می کنند و آنها را به رعایت کردن مسائل شرعی سفارش می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گزارش های میدانی رسیده از عراق حاکی از آن است که روحانیون و فضلای حوزه علمیه همچنان در کنار نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در عملیات آزادسازی موصل و نبرد با داعش شرکت دارند.

شیخ بادی الشویلی از روحانیون رزمی تبلیغی کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق در این زمینه گفت: مبلغان این کمیته در کنار رزمندگان ارتش و بسیج مردمی تیپ امام علی(ع) در عملیات آزادسازی مناطق مختلف عراق در غرب استان نینوا از جمله روستاهای رامبوسی شرکت داشته اند.

وی افزود: روحانیون و مبلغان حوزه حاضر در جبهه ها در کنار نبرد با تروریست ها توصیه های مرجعیت شیعه را به رزمندگان منتقل می کنند و آنها را به رعایت کردن مسائل شرعی سفارش می کنند.

علاوه بر این شیخ ایاد الطائی عضو کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق گفت: ما با کمک نیروهای این کمیته توانستیم کمک های لوجستیک مورد نیاز رزمندگان عملیات صلاح الدین را در منطقه جبال مکحول و مطیبیجه در شمال شرق تکریت به آنها برسانیم.

از سوی دیگر شیخ علاء الموصلی مسئول محور کمیته ارشاد و تبلیغ در شهر موصل گفت: مبلغان این کمیته امروز توانستند از رزمندگان حاضر در محور راست شهر موصل بازدید کنند و مشاهدات ما حاکی از بالا بودن روحیه رزمندگان است که باعث شده دشمن ما در جبهه های مخالف با شکست روبرو شود و خسارت های زیادی را متحمل شود.

وی افزود: نیروهای ما امروز توانستند مناطق استراتژیک مختلفی را در سمت راست موصل آزاد کنند و اکنون فقط مناطق اندکی در تصرف دشمن ما قرار دارد که آن هم به زودی آزاد خواهد شد.

حضور پر شور  روحانیون عراقی در نبرد با داعش

حضور پر شور  روحانیون عراقی در نبرد با داعش

حضور پر شور  روحانیون عراقی در نبرد با داعش

حضور پر شور  روحانیون عراقی در نبرد با داعش

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha