جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ارسال کمک های غذایی و پزشکی به آوارگان موصل از سوی آستان مقدس علوی

حوزه/ در پاسخ به توصیه های حضرت آیت الله سیستانی در حمایت و کمک رسانی به آوارگان موصل و اطراف آن، آستان مقدس علوی اقدام به ارسال کمک های غذایی و پزشکی به آورگان موصل کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پاسخ به توصیه های حضرت آیت الله سیستانی در حمایت و کمک رسانی به آوارگان موصل و اطراف آن، آستان مقدس علوی اقدام به ارسال کمک های غذایی و پزشکی به آورگان موصل کرده است.

مازن جواد از مسئولین آستان مقدس علوی گفت: مرحله دوم ارسال کمک های بشر دوستانه به آوارگان اطراف موصل با توجه به توصیه های حضرت  آیت الله سیستانی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: حدود 2500 سبد غذایی با 1600 لیتر آب آشامیدنی، وسایل درمانی و داروهای پزشکی در مناطق "تل فارس شمالی" و روستای "الساده" و منطقه "القیاره" توزیع شده است. بیشتر کمک ها در مجتمع های اسکان آوارگان پخش شد و همچنین کودکان مبتلا به برخی بیماری های پوستی و سوختی، درمان شدند.

جواد تاکید کرد: بر اساس توصیه های حضرت آیت الله سیستانی و تولیت آستان مقدس علوی، برنامه حمایت از آوارگان بعد از ماه رمضان ادامه دارد. در مرحله اول حدود 4 هزار سبد غذایی و در مرحله دوم 2500 سبد غذایی به همراه لوازم پزشکی و درمانی ارسال شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha