جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 تصاویر/ افتتاح بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

حوزه/ همزمان با آغاز رسمی فعالیت های نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نمایش ها و تئاترهای خیابانی با محوریت شعار « قرآن، اخلاق و زندگی» در محیط های بیرونی نمایشگاه قرآن فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بخش های مختلفی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است که از جمله می توان به بخش تئاترهای خیابانی در دومین روز از نمایشگاه قرآن  اشاره کرد.

با توجه به این که شعار نمایشگاه(قرآن، اخلاق، زندگی)، یک قطره از اقیانوس نام دارد، سعی شده است تا موضوعات تئاترهایی که طی مدت برگزاری نمایشگاه اجرا می شوند با توجه به شعار نمایشگاه در راستای موضوعاتی مانند قرآن، حجاب، امر به معروف و نیکی به دیگران باشد. علاقه مندان می توانند با توجه به جدول زمانبندی اجراها به تماشای نمایش مورد علاقه خود بنشینند.

اجرای نمایش و تئاترها از روز سه شنبه ٩ خردادماه آغاز شده  و تا ٢٥ خردادماه ادامه خواهد داشت. این نمایش ها در سانس های مختلف از ساعت ١٩ تا ٢٣:٣٠ در ایوان جنوبی، ایوان شرقی و داخل شبستان، میزبان علاقه مندان خواهد بود.

«نمایش احترام به والدین»، «روزی حلال»، «وایت من»، «سیلور من»، «فرصت» و «وسوسه» از جمله تئاترهایی است که در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اجرا می شود.

نمایش احترام به والدین در روزهای ۹،،١٠، ١١و ١٣ خردادماه در سانس‌های ١٩، ٢١ و ٢٣ اجرا خواهد شد. نمایش روزی حلال نیز از ٩ تا ١٢ خردادماه در سانس های ١٩:٣٠، ٢٢ و ٢٣:٣٠ در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

نمایش سیلور من و وایت من نیز از روز جمعه ١٢ خردادماه آغاز خواهد شد و تا پایان نمایشگاه میزبان علاقه مندان خواهد بود. این نمایش نیز در سانس های ١٨:٣٠، ٢٠ و ٢٢ اجرا خواهد شد.

نمایش فرصت نیز از روز یکشنبه ١٤ خردادماه آغاز خواهد شد و در روزهای ١٥، ١٦،٢٠،٢١ خردادماه اجرا خواهد شد. نمایش وسوسه نیز در روزهای ١٨ و ١٩، ٢٤ و ٢٥ خردادماه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha