جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی 

حوزه/ امام راحل همیشه در زندگی خود ساده زیستی را رعایت می کرد و مسئولان نظام نیز باید در مسئولیت خود همانند امیر مومنان علی(ع) عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان در مدرسه آیت الله آخوند(ره) با اشاره به جایگاه رفیع بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) گفت: تاکنون رهبر کبیر انقلاب را نه تنها مردم ایران اسلامی؛ بلکه جهانیان به خوبی شناخته اند.

وی تصریح کرد: امام راحل علاوه بر اینکه فقیهی جامع الشرایط بود، مرجع تقلید ممتاز شیعیان نیز بوده اند؛ به طوری که به اعلمیت ایشان همه اهل علم اذعان داشتند.

مدیر حوزه علمیه همدان با بیان روحیه انقلابی حوزه های علمیه در زمان انقلاب بیان داشت: در زمان رژیم منحوس پهلوی حوزه های علمیه با روحیه ای سرشار از انرژی و انقلابی گری دعوت امام راحل را لبیک گفتند.

وی در ادامه با اشاره وظیفه روحانیون و حوزه های علمیه بیان داشت: هم اکنون نیز دفاع از انقلاب و آرمان های مقدس امام  راحل بر عهده روحانیان و حوزه های علمیه است.

وی با اشاره اهمیت انقلابی ماندن حوزه های علمیه بیان داشت: حوزه های علمیه باید انقلابی بمانند و در رکاب ولی فقیه زمان حضرت آیت الله خامنه حفظه الله انقلابی عمل کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به ضرورت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشت: رهبر کبیر انقلاب در تبیین مساله ولایت فقیه در جامعه و اهمیت این جایگاه در جامعه مسلمین زحمات فراوانی را کشیده اند.

وی در ادامه با اشاره به نگاه امام راحل نسبت به مستضعفین جامعه بیان داشت: امام راحل جمهوری اسلامی را بر پایه رسیدگی به مردم به خصوص مستضعفان جامعه قرار داده است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت ساده زیستی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: امام راحل همیشه در زندگی خود ساده زیستی را رعایت می کرد و مسئولان نظام نیز باید در مسئولیت خود همانند امیر مومنان علی(ع) عمل کنند.

   

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha