جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ افتتاح پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت

حوزه/ بخش فرهنگی بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم به منظور آشنایی بازدید کنندگان با محصولات فرهنگی این حوزه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوز» از تهران، به منظور آشنایی با فرهنگ قرآن و عترت و اعتلای آگاهی عمومی در زمینه محصولات فرهنگی وهنری مرتبط با موضوعات قرآنی و شکوفائی و نوآوری استعدادهای هنری مرتبط با قرآن و عترت؛ بخش محصولات فرهنگی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم فعال شده است.

بخش محصولات فرهنگی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ٥٧ غرفه تشکیل شده است و محصولاتی مانند فرش، معرق، منبت، آیینه کاری، شیشه کاری، حکاکی بر روی سنگ، خط، خوشنویسی و کارهای چرم و محصولاتی که در حوزه موضوعات قرآنی تولید شده اند به نمایش گذاشته شده است.

در این بخش بیش از ١٨٠٠ نوع محصول به بازدیدکنندگان ارائه می شود. این محصولات حاصل تولیدات فعالان محصولات فرهنگی ٨ استان کشور است.

ارائه محصولات فرهنگی متنوع سبب شده تا بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن نسبت به سال های گذشته روند خوبی را در پیش بگیرد و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گیرد و رضایت آنها را در پیش داشته باشد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha