جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همدردی شیعیان لندن با قربانیان حادثه تروریستی منچستر

حوزه/ جمعی از شیعیان لندن متشکل از ده ها خانواده شیعی با تجمع در مرکز اسلامی آیت الله خویی در لندن و روشن کردن شمع، با قربانیان حادثه تروریستی منچستر ابراز همدردی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پس از وقوع حادثه تروریستی در شهر منچستر انگلستان در چند روز پیش، جمعی از شیعیان لندن متشکل از ده ها خانواده شیعی با تجمع در مرکز اسلامی آیت الله خویی در لندن و روشن کردن شمع با قربانیان این حادثه تروریستی ابراز همدردی کردند.

علاوه بر این رئیس پلیس لندن نیز به همراه یکی از فرماندهان پلیس این شهر با گروهی از مسلمانان و دانش آموزان و معلمان و نمایندگان برخی مؤسسات اسلامی غیر دولتی در مرکز اسلامی آیت الله خویی دیدار کردند تا با قربانیان این حادثه تروریستی ابراز همدردی کنند.

در این مراسم خانم کرسیدا دیک از مسئولان پلیس لندن با اشاره به حادثه تررویستی منچستر گفت: پلیس همواره خود را مسئول تامین امنیت شهروندان انگلستان از هر گروه و نژاد و دینی می داند و در این راه تمام توان خود را به کار می گیرد.

دانش آموزان مسلمان دختر شرکت کننده در این مراسم نیز با استفاده از حضور پلیس لندن به بیان دغدغه ها و مشکلات خود در این شهر پرداختند و گفتند یکی از مشکلات ما این است که به خاطر داشتن حجاب مورد بی احترامی و تعرض برخی افراد قرار می گیریم، چون آنها نگرش صحیحی نسبت به مسلمانان ندارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha