جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سوریه

حوزه/ سوریه به شدت دو حمله تروریستی به تهران محکوم و تاکید کرد: این حملات تروریستی که کشور های سرشناس از آن حمایت می کنند، سوریه و ایران را از ادامه مبارزه با تروریسم باز نخواهد داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سوریه به شدت دو حمله تروریستی به تهران محکوم و تاکید کرد: این حملات تروریستی که کشور های سرشناس از آن حمایت می کنند، سوریه و ایران را از ادامه مبارزه با تروریسم باز نخواهد داشت.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه خود گفت: جمهوری عربی سوریه به شدت دو هجوم تروریستی را که امروز صبح مرقد امام خمینی و مجلس شورای اسلامی ایران را در تهران هدف قرار داد و منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان بی گناه شد، محکوم می کند.

در این بیانیه آمده است: جمهوری عربی سوریه، همبستگی کامل خود را با رهبری، دولت و ملت شریف و برادران ایرانی اعلام می کند و به خانواده های قربانیان تسلیت می گوید و ابراز همدردی می کند و تاکید می کند: این حملات تروریستی که با حمایت کشورها و سازمان های معروف انجام می گیرد نخواهد توانست سوریه و ایران را از ادامه مبارزه با تروریسم که ا زسوی کشورها و طرف های معروف در منطقه و خارج آن حمایت می شود، باز دارد.

وزارت خارجه در پایان گفت: سوریه به کشور هایی که پشت پرده این گونه اقدامات هستند، نسبت به عاقبت و پیامد تداوم حمایت مالی و تسلیحاتی از گروهک های تروریستی و گسترش افراطی گری و تفکر تکفیری که در امنیت و اسقرار کشور های منطقه و جهان بازتاب دارد، هشدار می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha