پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله شیخ حسین بشیر نجفی از مراجع عراق حادثه تروریستی تهران را محکوم و با خانواده شهدا و مجروحین ابراز همدردی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله شیخ حسین بشیر نجفی از مراجع عراق حادثه تروریستی تهران را محکوم و با خانواده شهدا و مجروحین ابراز همدردی کرد.

در بیانیه دفتر آیت الله نجفی آمده است: خبر حملات تروریستی که جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داد و منجر به شهادت و مجروح شدن مردم بی گناه شد، ما را هم چون هر انسان پاک و دوستدار صلح متحیر کرد.

ما این اقدام جنایت کارانه را به شدت محکوم می کنیم و به حضرت رسول اعظم(صلی الله علیه و آله) مؤسس شریعت اسلام و حامی شریعت، حضرت حجت بن الحسن العسکری (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تسلیت عرض می کنیم و با خانواده شهدا و مجروحین ابراز همدردی می کنیم.

به پرچمداران تروریسم و حامین آنان که کشورهای اسلامی را مورد تعرض قرار می دهند، هشدار می دهیم که قبل از آخرت در این دنیا زیان دیده اند و بازوان رزمندگان و مجاهدین دوستدار اسلام و صلح هر جا که این تروریست ها را بیابند، سخت به حسابشان می رسند و سیعلم الذین ظلموا أي منقلب ینقلبون.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha