پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حوادث تروریستی تهران

حوزه/ علمای اهل سنت خراسان شمالی در بیانیه‌ای با محکوم کردن حادثه تروریستی تهران، اعلام کردند: کوردلان و بی‌خبران از دین و مذهب با ادعای اسلام فاجعه‌ای را در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی ای به وجود آوردند که در هیچ آیین و مسلک آسمانی به آن جواز داده نشده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی 

انا لله و انا الیه راجعون

کوردلان و بی‌خبران از دین و مذهب با ادعای اسلام امروز فاجعه‌ای را در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی ایران به وجود آوردند که در هیچ آیین و مسلک آسمانی به آن جواز داده نشده است، بگذرد از اینکه اسلام که سراسر رحمت و شفقت و همدلی و اتحاد و انسجام بین همه مسلمین بلکه همه جوامع بشری است و هرگز اجازه ترور و انفجار و انتحار را نمی‌دهد.   

 لذا این کوردلان بزدل در ماه مبارک رمضان با حمله به زائرین بارگاه حضرت امام ره و مجلس شورای اسلامی که نماد ملی یک کشور است و فقط منتخبین و خبرگان یک ملت در آن حضور دارند ، نشان دادند که بویی از اسلام حقیقی نبرده‌اند و هیچ ارتباطی با دین و مذهب ندارند .  

لذا ما علمای اهل سنت خراسان شمالی(مدیران و مدرسین حوزه‌های علمیه و ائمه جمعه و جماعات) ضمن محکوم کردن این حملات تروریستی عرض تسلیت داریم به محضر مقام معظم رهبری و آحاد مردم فهیم ایران و آرزوی صبر جزیل به بازماندگان این حادثه و طلب علو درجات به شهدای این واقعه داریم و شفای عاجل برای مصدومین را از درگاه خداوند مسئلت می‌نماییم و خدا قوت هم عرض می‌کنیم به کلیه نیروهای امنیتی و نظامی

گفتنی است، در حوادث تروریستی دیروز چهارشنبه تهران، ۱۲ نفر شهید و 4۲ نفر زخمی شدند که 2 تن از شهدای حادثه تروریستی مجلس، از اهالی خراسان شمالی هستند.

حسین جلالی مسئول دفتر نماینده بجنورد در مجلس و حسین بنی اردلان دبیر اجرایی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در خراسان شمالی در حادثه تروریستی ساختمان اداری مجلس به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha