پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوادث تروریستی تهران

حوزه/ وظیفه همه مسلمانان است که با حفظ وحدت و انسجام طبق فرموده قرآن کریم با اعمال وحشیانه تروریست های تکفیری - صهیونیستی مقابله کرده و با قدرت در برابر اعمال شوم آنها بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، علمای اهل سنت استان کرمانشاه با صدور بیانیه مشترکی، حوادث ترویستی گروه های تکفیری ـ صهیونیستی در حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی را به شدت محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: دست جنایتکاران، ظالمان و تجاوزگران در طول تاریخ قطع نشده و نخواهد شد و مسلماً برای ضربه زدن به نظام به هر نحو ممکن موجبات رعب و وحشت را رقم خواهند زد.

هدف این جنایتکاران بر هم زدن امنیت و نظم عمومی است. عوامل این ترور مطمئن باشند با چنین اقدامات وقیحانه ای هیچ خللی در همبستگی مردم در سایه وحدت و پرچم «لا اله الاالله محمد رسول الله» وارد نخواهد شد.

این جریان و حمله تروریستی دست پروده استکبار غاصب و نتیجه سفر رئیس جمهور ملعون و بی خاصیت آمریکای جنایتکار به منطقه برای آشفتگی و چند دستگی در میان امت مسلمانان و کشورهای منطقه است.

امروز تروریست ها و دشمنان نظام چشم دیدن پیشرف جمهوری اسلامی ایران را ندارد و از هر اقدامی جهت ضربه زدن به این نظام و کشور استفاده میکنند.

اکنون وظیفه همه مسلمانان است که با حفظ وحدت و انسجام طبق فرموده قرآن کریم با اعمال وحشیانه تروریست های تکفیری - صهیونیستی مقابله کرده و با قدرت در برابر اعمال شوم آنها بایستند.

بی شک هیچ شخص و گروهی با هر دیدگاه و تفکری، حق حرمت شکنی در ماه مبارک رمضان را ندارد چه رسد به کشتار خونریزی  .باید گفت که حادثه تهران به همه مردم جهان اثبات کرد که تفکر داعش یعنی حمله به تمام کشورها به خصوص کشورهای مسلمان.

جمهوری اسلامی سال هاست که قربانی تروریسم است و تمامی خون های ریخته شده بر عهده تروریست ها و حامیان آنان است. اما باید به جرات گفت که این حوادث خللی در اراده مردم و جمهوری اسلامی در برخورد با تروریسم ایجاد نمی کند چرا که مردم ایران با مقاومت پرورش یافته اند.

تروریست ها از هر قومیت و مذهبی که باشند، عمل آنها محکوم است و این گونه اقدامات تروریستی مورد مخالفت تمامی مذاهب اسلامی است و نمی تواند وحدت ویکپارچگی مردم را ازبین ببرد.

دشمنان درتلاش هستند تا بی امنی منطقه را با خرج کردن پول های بسیار به داخل مرزهای کشور منتقل کنند و بااین کار دربین مذاهب وقومیت های مختلف ایجاداختلاف کنند، اما ملت بزرگ ایران اسلامی همواره نشان داده  که چنین حوادثی خللی درایمان و اراده آنها وارد نکرده و وحدت ویکپارچگی آنها در برابر دشمنات بیشتر و مستحکم تر خواهد شد.

در اینجا جای دارد با تسلیت به خانواده‌های شهدای این حادثه و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان، از اقدام توام با هوشیاری و اقتدار نیروهای سپاه، بسیج، انتظامی و امنیتی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha