جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد /حجت الاسلام شمس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه حوادث تروریستی تهران هشدار و تلنگری به مسئولین بود، گفت: این که مقام معظم رهبری می فرمایند دفاع از کشور باید در بیرون از مرزها انجام شود، یک واقعیت انکار ناپذیر است و این حمله تروریستی اهمیت کار مدافعان حرم را صدچندان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از یزد با تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزانشان در حادثه تروریستی روز گذشته در تهران به شهادت رسیدند و همچنین آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حوادث ، حمله تروریستی به حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه تروریست ها از قبل از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین مردم بودند، افزود: هدف اصلی آنها از اقدامات غیرانسانی برهم زدن آرامش داخلی کشور و همچنین حضور نیافتن مردم در پای صندوق های رای بود که مردم بصیر ایران با حضور بیش از 40میلیونی خود در این عرصه حساس، مشت محکم بردهان یاوه گویان زدند و آنها را مانند سال های بعد از انقلاب مایوس ساختند.

وی خاطر نشان کرد: مردم انقلابی ایران همواره نشان داده اند که به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند و در این راه خون های بسیاری را مانند هشت سال دفاع مقدس داده اند و موجبات شکست دشمنان نظام وانقلاب را فراهم آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس، تصریح کرد: پس از این که تروریست ها در زمان انتخابات برای ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در کشور با شکست مواجه شدند و از همه مهمتر  در سوریه و عراق نیز با شجاعت و دلاوری مدافعان حرم ضربه سنگینی خوردند، اقدام به انجام این حمله تروریستی کردند که با اقدام سریع و شجاعانه نیروهای امنیتی، آرامش در بین مردم حاکم شد.

مدیر حوزه علمیه یزد، حوادث تروریستی روز گذشته تهران را زنگ خطر و تلنگری برای مسئولین کشور دانست و گفت: این که مقام معظم رهبری می فرمایند دفاع از کشور باید در بیرون از مرزها انجام شود، یک واقعیت انکار ناپذیر است و این حمله تروریستی اهمیت کار مدافعان حرم را صدچندان کرد و به خود افتخار کنیم که چنین جوانان غیوری در جمهوری اسلامی ایران در حال پرورش هستند.  

وی با اشاره به اینکه امروزه امنیت کشور را مدیون مدافعان حرم هستیم ، خاطر نشان کرد: دشمن همیشه بیدار و منتظر کوچکترین لغزش در کشور است تا اهداف شوم خود را اجرا کند و روز گذشته اهمیت کار مدافعان حرم به چشم خود دیدیم.

حجت الاسلام و المسلمین شمس در پاسخ به عده ای که اهمیتی برای مدافعان حرم قائل نیستند و معقتدند که این مردان ایثارگر کار خاصی انجام نمی دهند ، گفت: این که افرادی کار این دلاور مردان بی ادعا را بی اهمیت می پندارند، تفکری غلط و اشتباه است و توجه به مدافعان حرم و نیروهای امنیتی در کشور بسیار ضروری است، زیرا اگر مدافعان حرم و سربازان گمنام امام زمان(عج)نبودند اکنون جنگ در داخل کشور بود و حمله تروریستی روز گذشته در تهران نمونه ای از این اقدامات شوم دشمنان نظام و انقلاب است.

مدیر حوزه علمیه یزد در پایان به تجمع روز گذشته مردم در اطراف مجلس و حرم مطهر امام راحل اشاره و اظهار داشت: مردم در این گونه موارد باید برای انجام هرچه بهتر عملیات با نیروهای امنیتی همکاری داشته باشند و در یک مکان تجمع نکنند، چون بسیاری از گروه های تروریستی از این تجمع استفاده می کنند و کار اصلی خود را به پیش می برند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha