پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق نسبت به گسترش دایره حملات تروریستی در سرتاسر جهان هشدار داد و از تلاش های نیرو های ضد تروریستی در منطقه قدر دانی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق نسبت به گسترش دایره حملات تروریستی در سرتاسر جهان هشدار داد و از تلاش های نیرو های ضد تروریستی در منطقه قدر دانی کرد.

در بیانیه وی آمده است که: نیروهای ضد تروریسم در عراق و سوریه ارکان تکفیری ها را به شدت به لرزه در آورده اند.

وی افزود: شکست هایی که بر گروهک های تروریستی وارد شده، باعث شده است که حامیان تروریسم اتهام بزنند و حمایت میلیاردی خود با دلار های نفتی و گازی را نفی کنند و تلاش کنند تا خود را از زیر بار مسئولیت ویرانی زیرساخت های کشورهای اسلامی و فروپاشی وحدت ملت های مسلمان تبرئه کنند.  

آیت الله مدرسی هشدار داد که تروریسم به مناطق دیگر جهان راه پیدا خواهد کرد و گفت: اگر یک سازمان جهانی زیر نظر سازمان ملل متحد و شورای امنیت تشکیل نشود و تمامی قدرت های منطقه ای در این سازمان مشارکت نداشته باشند، تروریسم در همه جا نفوذ خواهد کرد و رعب و وحشت و ویرانی بیشتری به بار خواهد آورد.

آیت الله مدرسی به قوانینی که غرب تازه به فکر تصویب آن علیه تروریسم افتاده است اشاره کرد و گفت: عقل و حکمت  بهترین راه برای مبارزه با تروریسم است و این که آنچه اصول حقوق بشر نامیده می شود نباید مانع وارد کردن ضربه و شکست دادن تروریست ها شود و نباید مانع مجازات مجرمین شود.

این عالم شیعه در خصوص حوادث تروریستی که ایران، افغانستان، فلیپین و کشور های دیگر را هدف قرار داد گفت: ماه رمضان، ماه وحدت، محبت و دوستی است اما تکفیری ها تلاش می کنند آن را به ماه فروپاشی، ویرانی و فساد تبدیل کنند و این دلیل برای گمراهی و بطلان اقدامات آنان کافی است.

آیت الله مدرسی در پایان تصریح کرد: ما از خداوند متعال می خواهیم تا وحدت مسلمین را حفظ کند و در دل های آنان محبت و دوستی قرار دهد و ماه رمضان را ماه رحمت و محبت قرار دهد. والله المستعان.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha