جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم- ۴

حوزه/ غرفه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه در دو بخش اینترنتی و منشورات به معرفی فعالیت‌های خود می‌پردازد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا ناظمی‌زاده مسئول غرفه معاونت تبلیغ حوزه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، در خصوص فعالیت این غرفه گفت: محصولاتی که در این غرفه به مخاطبین ارائه می‌کنیم مشتمل بر چند بخش سایت‌های اینترنتی و بخش منشورات که شامل مجله مبلغان و کتاب‌هایی است که انتشارات مجله مبلغان منتشر کرده، می باشد.

حجت الاسلام ناظمی‌زاده افزود: ما در بخش سایت‌های اینترنتی سه سایت اصلی داریم که یکی از آنان سایت «ذی‌طوی» است که اطلاع رسانی ها را انجام می دهد؛ این سایت در خصوص تحقیقات دینی در حوزه دانشگاهی و حوزوی است؛ تمام موضوعات را تقسیم‌بندی کرده و مناسبات مذهبی را پوشش می‌دهد، همچنین محتوای مجله علمی مبلغان نیز در این سایت قابل دسترس است.

مسئول غرفه معاونت تبلیغ حوزه افزود: سایت دیگر، سایت بین‌المللی رهروان ولایت است که این سایت به جز فارسی در ۱۰ زبان زنده جهان در همه موضوعات دینی به تولید محتوا می‌پردازد؛ احکام اخلاق قرآن مشاوره ازدواج، ولایت و ... از محتواهای این سایت بوده که توسط مخاطبان تهیه شده و پس از کارشناسی کارشناسان، بر روی این پایگاه اینترنتی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این سایت، انجمن گفتگو نیز وجود دارد که مخاطبان سوالات خود را قرار داده و به صورت «آفلاین» به آنها پاسخ داده می‌شود؛ همچنین این سایت در خصوص مشاوره ازدواج و خانواده به سوالات پاسخ داده و در این زمینه استقبال خوبی نیز از مطالب آن به عمل می‌آید و بخش پربازدید این سایت است.

وی تصریح کرد: زبان‌های این سایت شامل انگلیسی، هندی، چینی، اردو و ... است؛ همچنین ما سایت اشتراک‌گذاری عکس و فیلم نیز داریم که دوستان در موضوعات مشخص در صفحه خود عکس و فیلم قرار می‌دهند؛ همچنین این امکان دارد که دوستان در شبکه‌های مختلفی اجتماعی که حضور دارند در این سایت معرفی کنند.

حجت الاسلام ناظمی‌زاده با بیان اینکه سایت دیگر سایت فرق و ادیان و مذاهب است، گفت: این سایت به صورت تخصصی به ادیان و مذاهب پرداخته و از خصوصیات آن این است که همه مکاتب و ادیان را به صورت تفکیکی را با بیش از ۴۰۰۰ مقاله تولیدی و تخصصی توسط نویسندگان کارشناس در هر بخش معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین این نویسندگان در ذیل هر بخش به سوالات در خصوص ادیان و مذاهب جواب می‌دهند؛ این سایت کتابخانه بسیار غنی نیز دارد.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha