جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نمایشگاه قرآن

حوزه/ همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، پنجمین دوره جشنواره ملی ملکوت با عنوان ذوی القربی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء که برگزار کننده جشنواره ملی ملکوت است، در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اقدام به افتتاح پنجمین دوره این جشنواره با عنوان ذوی‌القربی خواهد کرد.
این جشنواره در سال‌های گذشته با موضوع اهل بیت(ع) در قرآن برگزار شد که در این دوره بر اساس کتاب «ادب فنای مقربان» برپا می‌شود و طی سال آینده بر اساس قصص قرآنی و تجلی اهل بیت(ع) در قصص قرآن برگزار خواهد شد.
جشنواره ملکوت در یکی از دوره‌ها با موضوع امام حسین(ع) برگزار شد که کتاب «کوثر کربلا» اساس برگزاری آن بود. آثاری که برای این جشنواره در نظر گرفته شده‌اند، همگی از آثار آیت‌الله جوادی آملی هستند.
اطلاعات کامل این جشنواره روی سایت جشنواره ملی ملکوت جای دارد و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت مراجعه کنند. همچنین فایل کتاب «ادب فنای مقربان» نیز بر روی سایت وجود دارد. مراسم افتتاحیه این جشنواره در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha